ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Drugi ponovitvi v Matajurskem vrhu  

Ko smo že bili v zagonu in pod najlepšimi "flankami" naših hribov, smo šli Maja, Borut in jaz še nad Rut.

Ambiciozni načrti so bili presmučati kaj lepega v Matajurskem vrhu, ob preobuvanju pa smo ugotovili, da so se v avtu znašli samo moji tekmovalni pancarji, in to mi ni bilo všeč. V njih še nikoli nisem smučal, kaj šele, da bi šel na 50° in več strma pobočja!

Zato sem se odločil za klasično Rodico (ki to na koncu le ni bila), Maja in Borut pa sta čez čas odvila desno proti Matajurskemu vrhu.


Na Rodico sva hodila skupaj z domačinom Ivom, ki je pravi rutarski Rok Medja (slednji je z bohinjske strani na Rodici vsaj 40x/sezono!). Ivo že nekaj let hodi na Rodico peš (/+krplje) in nosi smuči, potem pa z navdušenjem vijuga domov. :)

Ivo tik pod grebenom


Tokrat sva šla po grapi levo od Jehlca (pri Mladinski koči) in že takoj sva se preobula v dereze; prav do grebena se ni nič udiralo. Počasi sva lezla proti vrhu in se pogovarjala, po 2 urah pa sva le bila zgoraj. Spet krasen dan. Rodica je zakon!!!

Maja in Borut sta medtem po Zahodni grapi zlezla na greben Matajurskega vrha, tako da smo se ravno videli od daleč. Ker sta imela v tej zahodno orientirani grapi (pričakovano) pretrd sneg, sta najprej presmučala Zimsko grapo (IV, 300 m), nato pa sta se vrnila na greben.

Maja se vzpenja po Zimski grapi


Ivo se je z Rodice odpeljal po smeri pristopa, torej najprej na sedlo, nato po JJZ grebenu in v grapo pri Jehlcu. Jaz pa sem šel po Runžni z vrha Rodice naravnost na jug (III+/IV-?, 300 m). Imel sem idealne razmere, rahlo ojužen predelan pomladanski sneg. Kaj češ lepšega?! Tudi ožji del grape ni bil preveč razsut zaradi plazov (od spodaj je izgledalo katastrofalno) in prav zadovoljen sem se na stiku z mulatiero usedel na sonček za pol ure. :) Tudi počivati je treba.

Potem sem po robu plazu smučal do Mladinske koče in se na ovinku pod lovsko opazovalnico utaboril s kamero v roki - skozi objektiv sem opazoval (in snemal) spust Maje in Boruta po Zahodni grapi (V-/V, 350 m), kjer je sonce že omehčalo sneg vsaj v zgornjem delu.

Priprave na spust


Razgled od Maje in Boruta


Maja je prismučala prav z vrha Matajurskega vrha


Grapa je redko tako zasnežena, kot je bila 11. januarja; lani, ko je bila prvič presmučana (Bogdan Jež, AO Cerkno) in nekaj dni kasneje, ko sem šel ja, je bilo snega občutno manj, da se niti ni dalo ves čas smučati po grapi. Sedaj so vsi skoki zaliti in od daleč je izgledalo prav lepo smučljivo (široko).

Sredi grape





V spodnji tretjini






Po končanem snemanju sem se spustil še malo niže in kmalu zaslišal Borutove vzklike navdušenja - očitno so Peči navdušile tudi njiju z Majo! :)

Odsmučali smo do avta in gas domov. Krasen dan!

Matajurski vrh; leva rdeča je Zimska smer, zelena je originalna Zahodna grapa (kot je bila smučana lani), modra pa smer smučanja Maje in Boruta.


Film še pride!


0 odzivi

Objavite komentar