ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Pobegnil s Komne  

Dovolj sem je imel. Te sredogorske moče. :)

Plug, ki mi je omogočil vzvratno pluženje proti Savici


Pogled proti SBG


Pl. na Kraju


Včeraj je cel dan pihalo kot sto hudičev in dejansko preko 100 km/h, da me je med kidanjem snega na terasi pred kočo veter prestavljal sem ter tja. Neverjetno, kako močan JZ lahko tam potegne! Na veliko srečo je v sredo sredi dneva sijalo sonce in je ves sneg popadal z dreves, sicer bi to bil vetrolom kot po sneženju malo po 20. januarju 2007!

Včeraj se tako nisem prestavil iz koče dlje od prvega kuclja proti Pl. na Kraju - cel dan je pihal močan veter, sneg je bil moker, pobočja preveč plazovita.


Deset-minutno obdobje sončnega vremena


Danes zjutraj sem se zbudil v megleno jutro z občasno močnim večinoma pa zmernim zmrznjenim dežjem, zato sem v pol ure po budilki že stal na smučeh in se potiskal proti dolini. Sneg je bil gnil, že 100 m pod kočo je deževalo. Kako počasi je šlo!!! In po moji smučini od srede (ki jo je potem prevozilo še 22 smuči SV) se mi je udiralo še pribl. 30 cm. Groza. Od Pekla navzdol sem bil moker že skoraj do kože, sneg pa je omogočal le eno tehniko smučanja - smuk (oz. bolje spust brez zavijanja). :) Kar naravnost sem spuščal z enega ovinka mulatiere na drugega, saj je bil sneg tako počasen, da ni šlo prehitro. V (zame) rekordnih 20 minutah sem bil od Doma na Komni že doli pri avtu. Tako zanič smučarije pa še ne. :(

Več fotografij: http://picasaweb.google.si/ortosplet/Komna36Februar2009#

3 odzivi

  • Unknown  
    7. februar 2009 ob 11:56

    Ja hvala bogu,da si vsaj ziv in zdrav.Obleka se bo posusila,noge utrdile in ti bos kmalu spet dobre volje,samo ,da nisi staknil prehlada.
    Pa lep dan kljub dezju.
    Nadja

  • Mare  
    7. februar 2009 ob 14:45

    Oj, tekma je predvidevam odpadla v tako "uscanem" vremenu? Mislim tole vreme me pa res vedno znova preseneti ... vržem celo bogastvo za novo turno opremo pa je sploh ne morm niti sprobat?! :( katastrofa, le upam, da bo fajn zahladilo v ponedeljek!

  • Jaka Ortar  
    8. februar 2009 ob 00:16

    Ja tekma je odpadla, itak. Baje niso steptali niti proti Zadnjemu Voglu, kaj šele Žagarjev graben!

    Obleka je bila suha ja, noge so super, volje niti nisem bil slabe. Si tega ne dovolim. ;) Pa tudi zdrav sem, brez skrbi. Še 3 izpiti ta teden, potem pa na polno ... snega bo letos dovolj za vse želje.

    Mare, ne skrbi, letos boš (če ne bo prevroč april/maj) smučal do junija/julija! Sam ne takoj začet frikat, ker potem je pa naložba res neupravičena. ;)

Objavite komentar