ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Močno namočena Dolina triglavskih jezer, Komna, 20./21.  

Včeraj popoldne sem se odpravil po podatke v mrazišča Julijskih Alp; najprej je bilo seveda treba priti v Bohinj po eni izmed stranskih cest, saj je bila glavna Bohinj-Bled še vedno zaprta.

Iz Železnikov sem poskusil čez Jelovico in uspelo je! :)
Spotoma sem želel pobrati podatke še na Ledinah na Jelovici, a je bilo tokrat žal preveč vode, da bi postajo sploh lahko dosegel. :(


Praznih rok sem se odpeljal naprej (cesta je bila na nekaj mestih kar načeta) proti Nemškemu Rovtu, tam pa me je presenetilo jezero sredi travnika.

Nemški Rovt od zgoraj


Jezero


Cesta od Ribčevega Laza do Ukanca je tudi bila na nekaj mestih zasuta s plavjem, a so jo že hitro očistili.

Pot čez Komarčo je v spodnjem delu precej razrita zaradi deževja, v nekaj grapah je nasulo plavje; ko se pot postavi bolj pokonci, so poškodbe vedno manjše. Tokrat sem prvič doživel, da je čez Komarčo tekel slap! :)


Pogled proti dolini


Voda je tekla tudi po grapi, kjer je pot opremljena z varovali.




Malo nad Črnim jezerom sem opazil prve ostanke toče -- na pl. Viševnik so mi povedali, da naj bi je v torek zvečer ob prehodu hladne fronte padlo 10 cm!

V enem izmed mrazišč


Že po zahodu sonca sem opravil z obveznostmi in se malo pred tem vzpel na pot Zelnarice-Tičarica, po njej na Štapce in nato do Koče pri Triglavskih jezerih.


Dvojno jezero je bilo izjemno napolnjeno, pot je bila poplavljena, tako da sem do koče prišel po stranski poti.


Zjutraj sem malo pred 8. uro nadaljeval po Dolini navzgor; po celi dolini je bila slana, pihal je kar občuten dolnik.

Pri Jezeru v Ledvici


V višini Prehodavcev sem prvič stopil na torkov sneg


Malo Špičje v ogledalu


Pod Hribaricami smo se spogledovali s celo jato snežnih kur


Na Hribaricah je bilo ~10cm snega, ki je bil popolnoma pomrznjen, da se mi je komaj kaj udiralo! :)


Zelnarici, Dolina, Krn


Potem ko sem odčital temperature v našem najvišjem mrazišču, sem sestopil nazaj do koče.

Ledvička


Slana


Spet pri koči po 3 urah




Ker je bil petek, so s helikopterjem vozili vse potrebno gor in dol na Rudno Polje




Vodni park Za jezeram :)


Mimo koče je tekel potoček






Pot v neznano (oz. v potopljeno)


Dvojno jezero je tokrat segalo do heliodroma!


Potopljena pot


Koča pri Triglavskih jezerih


Detajl


Otoček :)


Iz Doline Triglavskih jezer sem nadaljeval proti mraziščem Komne.

Pl. Lopučnica


Lepa Komna


Pogled s Turških vratc -- tu je že prava jesen! :)


Dom na Komni


Planina Govnjač


Ko sem opravil v vseh mraziščih, sem se lotil še praznjenja totalizatorjev okoli SBG; seveda mi ni uspelo izprazniti več kot 2 totalizatorjev.

Oprema za praznjenje


Iz Snežne konte sem začel sestopati šele po 18.uri; začetek stare poti proti Ražnovi Suhi sem našel šele s pomočjo GPSa -- tokrat me je zavedla smer, ki sem jo poznal od pomladanske smuke v teh koncih. Pot namreč poteka bolj levo (zahodno). No mala elektronska napravica me je uspešno vodila čez vse orientacijske zagate in še pred 19. uro sem bil na cesti Ukanc-Savica; tam pa na kolo in do Savice. :)

Prav zanimivo je bilo videti naše hribe po torkovih padavinah -- zemlja je bila še mokra, stoječe vode narasle, potoki vodnati, slapovi mogočni. :)

0 odzivi

Objavite komentar