ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Dež na Komni, skrit pred vsemi padavinskimi radarji  

slap Savica - Dom na Komni - Krošnja - Snežna konta - Ražnova Suha - Ukanc

Za današnji bolj oblačen dan sem si prihranil opravke v mraziščih Spodnje Komne; sredi dopoldneva sem se pripeljal v Bohinj in v slabi uri prihitel do Doma na Komni. Celo pot je rosilo, na ~1200 m pa sem že stopil na sneg in po njem hodil prav do koče; seveda sem bil moker do kože. Po čajčku in krašjem klepetu v koči (med katerim smo se menili tudi o medvedu, ki se spomladi potika po teh koncih -- "... a ga trenutno ni, saj je še prezgodaj...") sem v okrepljenem rosenju nadaljeval pot proti Voglu in po ~20 minutah hoje obstal pred sledmi neverjetno velikih nog. :)



Še bliže -- sledi mojih superg (št. ~47!) in še ene večje... bi to bilo 52 ali 53? :)



Ker je rosilo in se je sneg zelo hitro talil, sklepam, da je medo tam hlačal največ nekaj ur pred mano. No, po 15 metrih so medvedove sledi izginile v rušje, jaz pa sem jo mahal mimo Krošnje proti Snežni konti. Občasno se je veter (v višinah močan JZ) odbil od Psice in mi prinesel (še bolj mokro in) hladno prho... pogledal sem radarsko sliko z Lisce, a ta seveda za močo na Komni ni vedela. :)

Na vzhodnem pobočju Krošnje sem spet naletel na medvedove sledi v snegu, zraven pa "slečeno" deblo...



Precej hitro sem nadaljeval proti Snežni konti, ta del poti je pred mano prehodil že ris. :)



Ko sem prišel do Snežne je že deževalo, bil sem premočen "skoz in skoz", tako da se nisem smel ustavljati -- sicer bi začelo zebsti.



Po vseh opravkih sem se po hitrem postopku spravil proti Ražnovi Suhi (pot mi je tokrat uspelo najti v 1. poskusu! :) ) in naprej v Žagarjev graben, potem pa naravnost na cesto Ukanc - Savica, kjer me je čakalo kolo in v 3 urah je bil krog sklenjen.

V kontah Spodnje Komne se je že sredi novembra večkrat ohladilo pod -20°C! :)

0 odzivi

Objavite komentar