ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Zgodnjejutranja (s)muka na Storžiču  

Povlje - Storžič

Napovedano popoldansko poslabšanje vremena --> ob 10 h moram biti doma --> s smučkami = JZ grapa Storžiča.

Štart še v trdi temi ob petih, v temi sem zgrešil pravo pot in se vzpenjal po gozdnatem grebenu naravnost navzgor; GPS je pravil, da bom prej ali slej prišel na pot. :) In res, malo pod Planino Javornik sem se našel. Nad planino sem začel gaziti, presenetila me je precej trda skorja na vrhu snega (sem se že bal, da bom strgal hlače!). Gaženje je prepolovilo hitrost vzpenjanja in na ~1600 m me je ujel dan. Ponekod se mi je udiralo precej čez kolena, pogled na zasnežene grape pa me je vlekel naprej. Vrh Storžiča je bil v oblakih, kar mi sploh ni bilo všeč. :( Ob uri sončnega vzhoda (~7:30) sem na ~1950 m odnehal; užival sem v slikovitem jutru in se pripravil na spust.



Rdeče ožarjen Tolsti vrh, zadaj Julijci



Pogled po grapi navzdol



Barve so bile še precej bolj kontrastne, kot jih je videl čip. :)



Meglice v dolini, zadaj Blegoš, Porezen in Ratitovec.



Soonce!



Pogled navzgor ...



... in navzdol


Tolsti vrh



Trije letni časi -- v dolini še poletne barve, osončeni gozd jesenski, zgoraj zima. :)



Smučarija ni bila prav dobra, saj sem se mučil s skorjo, prepogosto pa sem prišel do tal. :(



Na ~1600 m je bilo veselja že konec in sledil je še peš sestop.



Planina Javornik



Proti Ljubljanski kotlini



Približno 20 cm snega že naredi tako podobo.



Storžič od spodaj okoli devetih.


0 odzivi

Objavite komentar