ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Jutranji lov na hud mraz, pršič pod grebenom  

Komna - Lepa Komna - Vratca - Dupeljska planina - Mahavšček - Vrh Škrli - pod Podrto goro - Snežna konta - Ukanška suha - Žagarjev graben - Ukanc

Matej in Iztok sta se iz Doma na Komni odpravila še v temi, sam pa sem spanje še malo potegnil... :)



Zato pa sem moral bolj leteti ob uri sončnega vzhoda sem priletel v mrazišče.



In tam so bili štirje... ?! Seveda -- Tjaša in Andrej sta tudi priletela na mraziščarski lov naravnost iz doline! :)



Zaradi previsoke vlažnosti zraka smo namerili le -27°C, le kakih ~200 m više bi lahko bilo okoli -40°C!!! :(

Pomrznjeni Iztok :)



Jutro na Lepi Komni



Mraziščarji so se takoj odpravili proti dolini, jaz pa sem šel proti Srednjemu vrhu ...



... a sem kmalu obrnil nazaj proti Domu na Komni -- imel sem ključ od naše sobe, ups. :)



Za dobri dve uri sem se ustavil pri Vinkotu v Majerici, ki je ravno gostila TTS, potem pa sem šel na Bogatinsko sedlo
...



... in naprej proti Krnskemu jezeru (na fotki Veliki Lepo-Lanževica)



Prismučal sem v mrazišče na Dupeljski planini in poskrbel, da meritve še naprej potekajo nemoteno.



Tam je snega je dober meter -- se pozna, da je ~200 m niže od Komne!



Pri Dupeljskem jezeru



Pogled na jezero -- kje pa je?!



Dupeljska planina



Nisem se mogel izogniti ponovnemu vzponu na Vratca, od koder sem prečil južno pobočje Malega Bogatina in nato severno pobočje Velikega; tam mi je pok klože nagnal strah v kosti ... :(



Po grebenu sem se vzpel na Vrh Škrli in odsmučal proti vzhodu; najprej po grebenu, nato s sedla proti Pl. Govnjač.



Sprva sem imel zaradi klože zelo slab občutek in sem pošteno pazil, kje vozim, niže sem prišel na varen teren s pršičem. Veliko pršiča! :)





Tu pa so se začele težave -- že med včerajšnjo dirko na Vogel nisem nič pil (zmrznil mi je bidon :( ), popoldne tudi bolj malo, danes zaradi hudega mraza prav tako... v dveh dneh torej skupaj manj kot 2 litra in to sem iz metra v meter bolj čutil. :(



Vedno težje sem hodil, pijača je bila pa takooo mrzla, da je nisem mogel piti.



Krasen ambient pod Tolminskim Kukom



Pod Kukom sem prečil na severni greben Malega vrha (sedlo med Malim vrhom in Govnjaškim Kukom) in v precej močnem vetru odsmučal na drugo stran. Severno pobočje Podrte gore mi ni delovalo najbolje, moral pa sem priti čez, zato sem spustil (dobesedno!) smuk poševno proti desni... in sem bil kaj kmalu v Snežni konti. :)



Termometer v mrazišču je bil zasut, snega je tu ~3 m.



Za razliko od petkovega bluzenja pod Snežno konto sem tokrat v dobri vidljivosti brez težav našel prave prehode; ugotovil sem celo, da sem bil v petek le ~30 m od rešitve in prave poti!!! :(

Ogromne plazovine v Ukanški Suhi





Plazovina je bila tako velika, da sem lahko treniral strmo abručanje po velikih nakloninah pri skoraj ničti izpostavljenosti... :) --> po robu jarka.



V gozdu sem moral izvajati podobne akrobacije kot dva dni prej, končal sem v Ukancu. :)

0 odzivi

Objavite komentar