ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Državnem prvenstvu v tekmovalnem turnem smučanju  

Ukanc - Vratca - pod Šijo - Pl. Zadnji Vogel - SKI hotel

Rekord Šmarne gore v začetku februarja me je spodbudil k udeležbi še kakšne tovrstne preizkušnje; ker tečem zelo malo in večinoma hodim s smučmi, je bila kar logična izbira turno smučanje. :) Zakaj pa ne kar na tekmo na Vogel?

Zjutraj sem se pripeljal v Bohinj in ob nasvetih izkušenejših tekmovalcev spoznaval osnove tekmovalnega turnega smučanja (oprema, namestitev številke :) , način teka ...); takoj sem bil soočen z dejstvom, da s klasično turno opremo ne morem biti konkurenčen tekmovalcem s tekomovalno opremo (bistvena razlika v teži, način pritrjevanja psov, dolžina psov in še kaj bi se našlo).

Sam sem za tekmo v kleti našel svoje prve turne pancarje (stare 8 let, Nordica :) ), ki so bili najmehkejši od vseh, dilca se je ponudila sama od sebe -- stara uničena (luknje, da glava peče, odlomljen robnik; letos je bila zima v začetku bolj tako-tako) Atomic M19 z vezmi Diamir Freeride. V nahrbtnik sem dal obleko za preoblečt, potem pa na štart. :)

Vesel sem bil še 2 tekmovalcev, ki sta imela klasično turnosmučarsko opremo, ostalih 25 je bilo že na light-varianti. Pri -6°C smo štartali izpod gondole in leteli po progi proti Žagarjevemu grabnu; kakšen tempo je bil to! Najprej sem komaj sledil, nato je tempo postal bolj normalen, čez nekaj minut sem že lahko pridobival mesta. :) Prepričan sem bil, da me bodo v klanec vsi "nesli", zato sem želel vsaj do tam držati korak z ostalimi -- sicer bi imel od solo-teka bolj malo. :) A začuda je kar šlo in nisem zaostajal, počasi sem jih lovil. Na smučarski progi spodbude ni manjkalo, mimo sedežnice Zadnji Vogel pa smo zavili v gozd -- super! Hitro sem ugotovil, da me po ravnini prehitevajo vsi po vrsti, saj so bili moji psi bolj počasne sorte. :( Želel sem narediti požirek iz bidona, a glej ga zlomka -- ta je že povsem zmrznil! Na Vratca sem prišel še kot enajsti, spust nazaj na Pl. Zadnji Vogel je bil bohpomagej, saj si nisem vzel časa za blokiranje pancarjev. Na položni progi so luknje v smučeh hitro začele zavirati, mimo mene je švignil še Žan. :) In do cilja pri SKI Hotelu sem prišel za njim, torej dvanajsti (12.) s časom ~1:45 (bilo je ~1400 m vzpona, 12 km). Bilo je mraz, zelo mraz, baje -15°C in veter do 60 km/h. Ni čudno, da je vse zmrznilo... :)

Sledil je spust nazaj v Ukanc, potem pa še 2 uri časa do razglasitve rezultatov v Kulturnem domu Stara Fužina (vmes sem skočil na Pokljuko); v kategoriji mladincev sem osvojil 2. mesto (za Žanom)! :)



Vir: Gore-ljudje

Rezultati (.pdf!)

Več na strani:
Komisije za tekmovalno turno smučanje
Gore-ljudje

0 odzivi

Objavite komentar