ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Pokljuški gams  

Rudno polje - Krucmanove konte - za Viševnikom - Srenjski preval - Jezerca - Studorski preval - Jezerca - Pl. Konjščica - Rudno polje

Dirka na Vogel pred tednom dni (Državno prvenstvo v tekmovalnem turnem smučanju) me je precej navdušila, zato sem se danes sklenil udeležiti naslednje -- Pokljuški gams. :)

Po prijavi in prevzemu štartne številke (20) so sledile priprave na štart; danes je bilo bistveno bolj toplo (+5°C) kot prejšnji teden (-15°C), kar mi je bolj ugajalo. Na štartu se nas je nabralo 27, a se je skupina kmalu po začetku precej raztegnila. :) Prvi so neusmiljeno "terali", da sem jim še s pogledom komaj sledil ... Pod Srenjskim prevalom sem uspel skočiti pred 3 tekmovalce, presenetljivo hitro sneti pse in pikirati na Jezerca; nisem bil prepričan, da se bo ta spust dobro končal, saj smuči nisem povsem nadzoroval, ups. Pa vendar mi je spust prinesel nekaj malega prednosti in na vzponu na Studorski preval sem jo še malo povečal!

Malo pod Studorskim prevalom



Vir: Gore-ljudje

Spust na Pl. Konjščica je bil "kr neki", spet neusmiljeno hitenje brez estetike in užitka v zavojih, v gnoju nad planino sem preklinjal stare uničene smuči. :( Nataknil sem pse in se zagnal še na zadnjih 100 m vzpona, nekaj metrov tudi po kopnem, a so mi psi oprostili. ;) Na koncu vzpona sem izvedel, da sem peti. PETI?! Mislil sem, da sem okrog 10. mesta, ne pa 5. :) Kolikor se je dalo hitro sem odbrzel po gozdu navzdol do gozdne ceste, tam pa sem se kmalu začel zavedati, da bo treba za podobne preizkušnje popraviti smuči (prilepiti odbiti robnik, zaliti ploskev ...), saj ni nikamor šlo in sem moral dol grede teči. :( Mimo žičnic sem še držal svoje mesto, na ravnini pa sta mimo švignila dva. Eh, kaj čmo. :( V cilj sem tako prišel kot sedmi (med mladinci kot prvi), česar sem se seveda zelo veselil! :)

Rezultati

Več na strani:
Komisije za tekmovalno turno smučanje
Gore-ljudje

0 odzivi

Objavite komentar