ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Prekrasne razmere v Kramarci, super "pela" v Petem žrelu  

Dom pod Storžičem (minus 100 m) - Kramarjeva smer - Storžič - Peto žrelo

Ko sem bil ravno ogret za neprezahtevne klasike+vreme je držalo+škripavčka ni manjkalo, sem šel danes zjutraj sam na Storžič. Ledena cesta me je ustavila več kot 100 m pod Domom pod Storžičem, po srečnih naključjih mi je uspelo avto obrniti brez "obiska" jarka. Že takoj na začetku sem obul dereze in jo po cesti mahnil proti Domu. V tričetr ure sem po stopinjah predhodnikov prišel do vstopa v Kramarco, se primerno opremil in užival v odličnih razmerah. :) Spodnji skok je bil na levi še ravno dovolj snežen, grapa zgažena, naslednji skok perfekten, pod bivakom sem prehitel še eno navezo in naprej moral gaziti sam. :) Ker sem se od prvega obiska Kramarce (l. 2002) spomnil bolj malo, je bilo vse nóvo, nad bivakom sem šel čez kaminček, ki mi je ostal v spominu kot detajl dneva. Fantastiš. :) V tričetrt ure sem bil čez celo smer in se sončil na vrhu Storžiča.



Proti Julijcem



Z vlago "zabasana" Slovenija



Grintovci



Z vrha sem odsmučal po Petem žrelu, razmere so bile zelo dobre z izjemo čisto spodnjega skoka, ki je premalo zalit za vijuganje. Malo sem mencal, nato pa sem ga deloma preskočil in se tako spravil čez. :) Prismučati se je dalo do ~1200 m, za niže mi je bilo škoda novih dilc.

0 odzivi

Objavite komentar