ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Zvoh z obtežitvijo  

Štirje FAT-ovci so šli danes po kondicijo na Storžič (kondicijske priprave na odpravo), sam pa sem bil po včerajšnjih dveh izpitih kar malo čuden. :) Seveda sem zaspal jutranji odhod in se šele sredi dneva odpravil v klanec. Tokrat sem šel po že večkrat preizkušenem terenu iz doline (pribl. 600 m) na Veliki Zvoh (1972 m).

Da ne bi bil prehitro gor, sem si v nahrbtnik naložil 20 litrov vode. Neverjetno, kako zelo se vleče pot, če imaš v nahrbtniku malo več kul ... kar ni in ni bilo konca. Celo uro in 45 minut sem potreboval za tistih slabih 1400 m! Najprej sem vodo nameraval na vrhu iztočiti, potem pa sem se v "okoljskem duhu" zgoraj odločil, da je ne bom zlival stran. Nesel sem jo še dol do zgornje postaje "jajc", tam pa teh dobrih 20 kg naložil prijaznemu šoferju v avto - nahrbtnik z vodo me je pričakal v dolini, jaz pa sem brez obtežitve pritekel dol peš. Superca! :)

0 odzivi

Objavite komentar