ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Izležavanje v Biškeku  

Tako je, tule samo počivam, jem in urejam fotke. :) Vsaj prva 2 dni. No, danes sem začel še študirati za enega izmed štirih jesenskih izpitov, trenutno sem pri prilagoditvah rastlin na vlago...

V hotelu so se me že navadili; glede na to, da je velika večina gostov tu samo eno ali dve noči, potem pa nadaljujejo naprej, bom najbrž s skupaj več kot 14 nočmi podrl rekord. :) Ni čudno, da se lahko vse zmenim, jim okupiram vrvi za sušenje opreme, pralni stroj za pranje oblek, računalnik za urejanje fotk, osebje za družbo.

Med odpravo nismo posvetili prav dosti pozornosti gurmanskim užitkom, zato se bom jutri lotil spoznavanja kirgizistanske kuhinje pod vodstvom domačinke. Mislim, da bi težko naletel na boljšo kombinacijo. :)

Na Šaflu se mi vrti glasba vseh sort... od današnjih zahodnih uspešnic do hitov 80. let, Carmina Burana, komadi v izvedbi APZ TT in okteta Pushluschtae, naša narodno-zabavna glasba in še kaj bi se našlo. Trenutno sem pri "Blantzifor et Helena" -- predzadnji košček Carmine burane. Zdajle je pa že "O fortuna, velut luna..."

Počasi urejam fotke in nekaj sem jih kljub predpotopnemu računalniku in klicnemu dostopu do interneta uspel spraviti na splet. Več bodo fantje v kratkem naložili na freeapproved.com.

Bor in jaz na vrhu Pik Anina, 4805 m.



V šotoru med nevihto; glasba je delovala kot zvočna zaščita pred glasnim grmenjem. :)



Irizacija nad Granitso, 5310 m



Na celi odpravi sem z 2 termometroma beležil temperaturo in si zapisal ekstreme; najmanj smo v ABCju (4447 m) imeli -12.1°C, največ pa +15.6°C v senci (nato se je v pol ure v nevihti ohladilo na -1.6°C in padlo je 10 cm snega).

Zanimiva je bila tudi temperatura v notranjosti šotora; na fotografiji je zabeležen trenutek med naletavanjem snega ob sončnem vremenu. Močna svetloba vse naokoli in nekaj novega snega sta povzročila, da se je temperatura pri nama v šotoru dvignila na norih +31.2°C!!!



Zdaj grem pa spat - tule je že jutri (čez polnoč). :)

1 odzivi

  • Unknown  
    21. julij 2008 ob 22:30

    Super naberi si moci in uzivaj v dobrotah tuje kuhinje,da bos potem doma z veseljem pojedel juhico z rezanci tisto pravo domaco.Pa seveda vse ostalo ha ha -pazi se domacink,da te ne speljejo tudi kam drugam,ne samo za kroznik.Saj ves pregovor ljubezen gre skozi zelodec.
    Sicer se v grapi tudi veliko dogaja ko bos prisel domov,se bova morda srecala in ti bom pokazala kaj si vse zamudil ha ha ha
    Ucenje nikoli ne skodi tako ,da je prav da mislis tudi na ispite.No le uzivaj se ze kaj slisiva.Nadja

Objavite komentar