ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Izpitni "dan D"  

Predvsem zadnji dnevi so minili v znamenju študija za še zadnji izpit, ki ga moram opraviti pred vpisom v višji letnik ... istega izpita sem se lotil še tik pred odpravo Freeapproved, a sem bil seveda z mislimi že daleeeč stran in temu primeren je bil rezultat.

Nisem se še popolnoma vrnil v stare tirnice, ko je tu nov (star) izpit. Tokrat zadnja priložnost - upam, da bo šlo. Mora iti. Danes zjutraj.

Med učenjem gozdnih združb, tipov prsti ipd. sem včeraj skočil na specialko in jo gonil do Ambroža pod Krvavcem; pošteno me je utrudilo. Izgleda, da se moja prilagojenost na višje višine po 3 tednih nepreklicno poslavlja. :( Se bo treba spet navadit na "normalno" razmerje plinov tule spodaj.

(dan kasneje):
USPELO JE!!! Zadnji izpit opravljen, višji letnik, here I come! :)
Tanja in Nadja, hvala.

3 odzivi

Objavite komentar