ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Reportaža o odpravi!!!  

Z veliko zamudo nekaj dni (težave v tiskarni) je danes (21.10.2008) končno izšla revija Šport, v kateri je krajša reportaža o naši julijski odpravi v neraziskan del pogorja Kekshaal-too na JV Kirgizistana. Obujamo spomine!


Letim kupit par izvodov!!! :)

3 odzivi

  • Unknown  
    15. oktober 2008 ob 22:40

    Bom jutri poskusila dobiti izvod te revije.Me prav zanima ce mi bo uspelo.
    Ce jo dobim zelim tvoj podpis .Velja!
    Nadja.
    p.s.Zdraven pripnem se tvojo razglednico in to je tko kot ,da bi bila z vami ha ha ha ha

  • Unknown  
    21. oktober 2008 ob 21:52

    Jaz pa tako ustrajno tezim v trgovini pa nic.No koncno jo bom jutri sla iskat.Kot sem rekla,zelim tvoj avtogram ha ha ha .Pozdravi mi domace,ti korenina graparska.Nadja

  • Anonimni  
    24. oktober 2008 ob 19:13

    Uhh,tole revijo se pa zares težko dobi.Nazadnje sem jo le najdla na eni izmed bencinskih črpalk.Članek o odpravi je zares zanimiv.Jakatu pa vse čestitke za take podvige.

Objavite komentar