ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

...in prvi bodo zadnji  




Vertical race je za nami. Dirka ob 10h se je začela s silovitim tempom tam spredaj, ki so mu lahko sledili le najboljši. Te sem videl le nekaj minut, potem so mi ušli. Kolona se je zelo raztegnila že v prvih 300 m, vsi 4 naši so bili tudi naprej. Za sabo sem v prvi tretjini tekme videl le 2 tekmovalca, ki pa sta me potem v drsalnem koraku na položnem delu prehitela. Pljuča in srce niso pustila več, zato sem s svojim tempom sledil karavani. Po kratkem spustu v vrtačo je sledilo še nekaj 10 m vzpona na smučeh, nato pa smuči na nahrbtnik in peš do cilja. Tisti pred mano s štartno številko 119 je v cilj prišel dobro minuto pred mano. In končno - cilj. Vsi naši so že bili tam, sledil je pregled obvezne opreme, nato pa čaj. Potem smo po zoprni skorji odsmučali tistih 900 višincev do kombija. Prva dirka je torej za nami; uradne rezultate bomo najbrž videli čez pol ure, ko gremo na kosilo v center prvenstva.

0 odzivi

Objavite komentar