ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Jutri pa na EP v Italijo  

Tako je. Hitro je tole prišlo in seveda še preden sem se uspel zmotivirati za načrten trening (tole mi ravno ne gre), je Evropsko prvenstvo v tekmovalnem turnem smučanju tu. Tja (Alpago, Italija) odhajamo jutri; prva tekma bo že v petek zjutraj, ko bomo vsi Slovenci (Nejc Kuhar, Anže Šenk, Tomaž Soklič, Marjan Zupančič, Matjaž Mikloša, Klemen Triler in jaz) nastopili na 3,8 km dolgi progi "Vertical race". Seveda ne bo šlo le po ravnem - po progi bomo morali premagati 835 višinskih metrov.

V soboto bo naša četverica nastopila na štafetni tekmi, v nedeljo šesterica na tekmi v parih, v torek pa bo še zadnja tekma tega EP - posamična tekma (1779 višinskih in 16200 dolžinskih metrov). Vsi bomo tekmovali v članski konkurenci, jaz pa bom uvrščen še znotraj svoje kategorije - "mlajši člani".

Vertical race


Individual


Upam, da bom preživel; rezultatskih pričakovanj zase nimam, saj sem letos precej (pod?)povprečno pripravljen. :) Seveda pa so ostali naši daleč od tega in se bodo borili za visoke uvrstitve v evropskem merilu!!!

V istem času bodo moji domači s prijatelji smučali le 70 km stran, zato se jim bom seveda pridružil in se do konca februarja podil po dolomitskih belih strminah.

Nejc pravi, da bo rezultate sporočal sproti na svoji spletni strani: kuhar-kuhar.com/

Spletna stran EP (klik!)

1 odzivi

  • Unknown  
    18. februar 2009 ob 19:10

    No kaj naj ti recem,vazno je sodelovati in ne zmagati.Vsako tako druzenje je prijetno ze po izmenjavi iskusen,po pogledih kako opremo kdo ima in tudi kje jo je cenovno kvalitetno lahko dobiti.
    Za tebe se ve da si trmasta graparska korenina in da ti bo uspelo v vseh pogledih.
    Po koncanem tempu pa si privosci uzivanje.
    Pa srecno ,angeli varuhi bojo z vami.
    Imej se lepo,pa ostalim povej ,da drzimo pesti za sreco.
    Pozdrav Nadja

Objavite komentar