ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Konec sezone merjenja padavin!  

Tako je, tokrat sem bil v Tolminsko-Bohinjskih (Bohinjsko-Tolminskih/Spodnjih bohinjskih/Tolminskih) gorah z orodjem, tehtnico ... Izmeril sem padavine in totalizatorje pripravil na zimo.

Izbral sem lagodno možnost - čez Planino Razor. Že pod njo sem naletel na krasne jesenske barve!



Rdeči rob (oziroma kar oba sta rdeča robova)



Pod Škrbinsko ploščo



Hm, morensko gradivo ali sprijet grušč?



Zatrep doline Tolminke. Bogi revež je deformiran zaradi Ravenskega preloma. :)



Po takih super stopničkah se pride z južne strani na sedlo med Tolminskim kukom in Zelenim vrhom.



Tam se odpre pogled na vse tri Komne in večino sončnega dela Julijcev.



Zeleni vrh, ki jeseni postane rumeni/oranžni.



Zaključek grebena proti zahodu, zadaj Zahodni Julijci in še bolj zadaj Visoke Ture. Vidljivost je bila odlična!



Ne moreš verjet, kaj vse se najde po naših gorah!!! Samo med Voglom in Podrto goro sem doslej naletel na 3 balone - eden je bil meteorološki (italijanska vertikalna sondaža), druga dva pa taka, "crknjena" helijeva balona. Če ga kdo pogreša, ga najde na ljubljanskem zbirališču odpadkov ...



Dan je kratek, zato me je gnalo čez Konjsko sedlo proti Voglu 100/h. Rodica je imela še sonce.



Že "globoko po sončnem zahodu" sem začel sestopati z grebena nazaj proti Planini Razor. Dolomiti.



Zaradi oblakov je lepo, pa naj se sliši še tako čudno. ;)


0 odzivi

Objavite komentar