ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Rezervni Matajur, na koncu le Mrzli vrh  

Glede na to, da je bilo že na Poreznu na JV pobočju presneto trdo/ledeno, sem pričakoval, da bo na južnih pobočjih dopoldne še huje. A ko posije sonce, mora biti idealno. Morda je končno čas za Krn z juga?

Opoldne sem se odpeljal iz Ljubljane, računal, da bom ob 14 h začel hoditi, bil najkasneje ob 16 h na vrhu Krna in pol ure kasneje spet dol.

Krasen plan. A tragična novica, ki sem jo slišal po radiu (smrten zdrs od Gomiščkovega zavetišča), je bila prehuda. Sem raje zavil na Livek in od tam vozil proti Matajurju. Dokler je šlo.

Nadaljeval sem s smučmi, a ker sem bil prvič tam, sem očitno sledil napačni špuri, ki me je v precej mrzlem (in verjetno zadnjem tako hladnem v tej pomladi) jutru vodila navzgor. Prišel se na vrh in izvedel, da je Mrzli.



Nekako se mi ni dalo naprej (sprva dol) proti Matajurju, pa še presneto je pihalo.



A razgled je bil že od tam 1A!!!



Kanin



Kobariški Stol



Krn





Po precej dobrem spustu do avta sem se vrnil v Grapo in ciljal na Črovov vrh, saj sem si želel ogledati stanje v Pečeh. Pa me je telefonska novica o pravkar novem teletu v hlevu obrnila nazaj v dolino ... Narava vedno najde pot.

0 odzivi

Objavite komentar