ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Snežni metež nad Koblo  

Po kratkotrajnem sneženju se je obetala umiritev" (torej konec padavin), zato sem se namenil proti Bohinju; namen sem imel opraviti bolj gozdno turo čez vrhove nad Soriško planino.
Z enim izmed dopoldanskih avtobusov sem šel do Bohinjske Bistrice, peš do Koble; tam so mi prodali karto "do vrha", a više kot do vrha 2. sedežnice ni šlo -- sploh ni vozila zaradi premajhnega števila smučarjev. Žičničarji so pametovali, češ da je padlo veliko novega snega, pa da je nevarno itd... izgleda, da sploh ne poznajo območij nad smučiščem -- do Šavnika se lahko (relativno) varno vzpneš v kakršnikoli razmerah. :-)

S Koble II sem torej nadaljeval po smučarski progi, v višini lovske koče pod sedlom Vrh Bače pa sem zavil levo v polno po 35cm novega snega; do ~1500m je bil sneg moker, više malček bolj suh, a še vedno daleč od tistega snega pred slabima dvema tednoma.


Občasno je še snežilo, kar pa me v gozdu niti ni motilo; najprej sem posmučal zahodno pobočje Slatnika proti Vrhu Bače -- ravno dovolj strmo, da se je dalo smučati kljub počasnemu snegu.




Na drevesih se je nabralo ivje


Potem sem ob pomoči karte poiskal prehode do sedla med Slatnikom in Možicem.


Za Šavnikom




Greben je bil večinoma spihan


Smerokaz na sedlu


Kasarna pod Slatnikom


Mimo Slatnika sem se spustil do smučišča na Soriški planino, potem pa ob cesti in po senožetih naprej mimo vasi Sorica do ~600m -- glavna cesta Podrošt-Petrovo Brdo. Tale novi sneg se ni ravno dobro sprijel s podlago, tam, kjer ni bilo podlage, pa so na bolj strmih pobočjih že leteli talni plazovi. Zelo lušno prečenje čez greben! :-)

0 odzivi

Objavite komentar