ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Hohkobel prvič  

Po poročilu graparskih kerlcov, ki so v nedeljo "povozili" jugovzhodno pobočje Matajurskega vrha, bi vsak turni smučar težko ostal hladnokrven in tudi mene je povleklo v tisti konec.

V ponedeljek zjutraj sem se tako s smučmi lotil gozdne ceste nad vasjo Stržišče in sledil smučinam graparjev od prejšnjega dne. Prav do grape, ki se spušča s sedla med Matajurskim in Poljanskim vrhom, sem še lahko hodil s smučmi, tam pa je postalo pretrdo in namesto smuči sem "obul" dereze.

Tistih 200 m do sedla sem tako premagal na špicah derez, sonce žal podlage še ni ojužilo. Zgoraj me je že malo čez pol deseto uro pričakal zmeren do močan Z veter, severna pobočja so prav pošteno ledena. Smučati sem začel ob 10h in do ~1650 m sem računal le na ostre robnike smuči -- precej trdo je bilo. Pod omenjeno višino pa je bil sneg hitro ojužen in vedno ožji grapi sem brez težav (no ja, razen parih metrov "rušnega" smučanja) sledil prav do ~1400 m, tam pa zaradi gostega vejevja zavil v gozd in užival po bolj trdi podlagi do ceste. Prav neverjetno, kaj nam tile hribi ponujajo -- na sever pravo zimsko smuko, na jug uživaško spomladansko."

0 odzivi

Objavite komentar