ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Novi vrh po Velikonočni grapi  

Po srečanju turnih smučarjev Baške grape smo Jožko, Janko, Stane in jaz se dogovorili še za eno turo v tem tednu -- na Novi vrh. Janko je za popestritev predlagal vzpon po Velikonočni grapi, ki jo je prvi zlezel" prav on (kasneje sem izvedel, da je bila nekaj dni pred našim obiskom po dolgem času presmučana). Vzhajajoče sonce nas je grelo med vzponom proti vzhodni steni, malo smo bili že pozni in skoraj ves čas po grapi se je udiralo. Na grebenu nas je pričakala burja, na primorski strani pa je bilo skoraj brezvetrje!



Na vrhu smo tako nekaj časa uživali na "naši" strani, potem pa se spustili po pomrznjenih severnih vesinah do sedla med Raskovcem in Novim vrhom; od tam smo se po super snegu spustili po Jakarjevem peseku. Ostali trije so se vrnili v dolino, sam pa sem po gnilcu nadaljeval še po pobočju, ki pripelje na izrastek pod južno steno Novega vrha. Vedno više je bil sneg vedno manj gnil in v senci se je našel še pravi veselec! Izpod stene sem se spustil proti gozdni cesti, do katere pa sem moral še nekaj minut peš.



Objava na Graparski kerlci.com (Janko)

FOTOGALERIJA (22)

0 odzivi

Objavite komentar