ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Sončne Karavanke  

Završnica - V Kožnah - Stol - Sklede - Zelenica - Begunjska Vrtača

Še dobro, da raziskujemo tudi mrazišča v Karavankah in "sem moral" na turo tudi tja. :-D

Oče me je zjutraj pripeljal do Tinčkove koče v Završnici, od koder sem se s smučmi na nahrbtniku odpravil proti Smokuški planini. Malo nad planino sem skočil na smuči in se vzpel na sedlo Šija. Zelo me je mikala južna grapa Vrtače (III-, zgoraj S4-, vir: M&M), a je bilo zjutraj še precej trdo, grapa je izgledala, kot da je napolnjena z grobo plazovino. Pustil sem jo za prihodnjič in se s sedla spustil ~100 m proti zahodu -- do spodnje poti proti krnici V Kožnah. Prečna pot čez pobočje Vrtače je bila kopna, takoj po prečki pa sem spet stopil na smuči in hitro napredoval proti Stolu. Na zadnji strmini sem v senci naletel še na suh sneg, medtem ko je bil na soncu že malo ojužen. Zato sem kar kmalu odsmučal in izbiral željeni sneg :-D , prečka proti sedlu Belščica pa je že bila gnila, zato sem se raje spustil malo niže ter se nato vzpel peš.



Po opravkih v mrazišču sem se spustil proti vzhodu, da sem prišel na zahodno pobočje Vrtače -- spet sem naletel na odličen sneg! Po kopni prečni poti sem se vrnil pod sedlo Šija, potem pa s smučmi po še vedno trdem snegu na sedlo. Sledil je spust do Smokuške planine in rahel vzpon na Zelenico. Tam me je zamikala Begunjska Vrtača oz. grapa, ki pada na Šentanski plaz (Zahodna grapa v Begunjski Vrtači - severna stena (III+, zgoraj S4, vir: M&M). Čez eno uro sem odsmučal z vrha, na južni strani je bil sneg seveda gnil, takoj po prestopu na senčno stran pa lepo trd. Grapa je res simpatična popestritev smučarije nad Zelenico! Prismučati se je dalo do ceste. :-D

FOTOGALERIJA (19)

0 odzivi

Objavite komentar