ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Po podatke proti Kanjavcu  

pod pl. Blato - pl. V Lazu - Lazovški preval - Hribarice - (Kanjavec) - pl. V Lazu - pl. Pri jezeru

Že kar nekaj časa je minilo od zadnjega obiska najvišjega mrazišča pri nas, zato sem moral spet malo "na kontrolo" in po podatke.

Tako smo se zjutraj s ceste pod pl. Blato (s ~800 m) proti pl. V Lazu odpravili Irena, Rok, Žiga in jaz. Nekaj časa smo morali smuči nositi, saj v gozdu na prisojah ni bilo dovolj snega, od planine naprej pa je šlo ves čas s smučmi.



Sneg je bil že sredi dopoldneva tam precej ojužen, tako da smo bili kar veseli boljšega snega za Debelim vrhom. Na Hribarice smo prišli sredi dneva; Irena, Rok in Žiga so šli na vrh Kanjavca, jaz pa sem v mrazišču iskal 4 m visok kol, ki ga je zima že požrla. :-( Dobro uro sem sondiral do 2 m globine, a nisem našel merilnih naprav, toliko snega je veter napihal na dno! Še dobro, da sem to predvideval in imel zato s seboj še eno postajo -- to sem postavil na dno. Ko bo sneg skopnel (jeseni?), bomo pa videli, kako je bilo to zimo najbolj mraz! :-D

Počasi se je povsem pooblačilo in že v slabši vidljivosti smo odsmučali nazaj na pl. V Lazu, od tam pa s psmi do pl. Pri jezeru. To je bila vsekakor pametna odločitev, saj smo tako lahko brez težav prismučali do pl. Blato, medtem ko mimo pl. V Lazu ne bi mogli. Po cesti se je še dalo smučati, z nekajkratnim izsiljevanjem ob strani smo prišli do avta.

Bomo videli, kakšne podatke nam je skril sneg!

FOTOGALERIJA (13)

0 odzivi

Objavite komentar