ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Večerni pršič na Blegošu  

Gorenja Žetina - Blegoš
Zadnje poslabšanje je prineslo kar nekaj snega tudi do nižin in napovedana popoldanska razjasnitev je bila zadosten razlog, da sem nekaj popoldanskih uric izkoristil za skok na Blegoš.
Pripeljal sem se do Gorenje Žetine in tam nameril celih 45 cm novega snega; domačini so povedali, da ga je bilo pred sesedanjem okrog 60 cm! Počasi sem s smučmi nadaljeval proti Blegošu, nekdo je pred menoj že peš naredil gaz, tako da mi ni bilo treba vleči povsem nove smučine. A vseeno sem do vrha potreboval kar dvakrat toliko časa kot ponavadi! Že v gozdu je bil greben ponekod spihan do kopnega, tam sem moral peš, na srečo pa nikjer ni bilo prav slabega snega. Na vrhu me je pozdravil zelo mrzel veter, a počasi se je jasnilo in kazalo je, da bo večer res krasen. :-D
Peči so se že pokazale izza oblakov, občasno jih je osvetlilo sonce, medtem ko so bili hribi okrog Triglava še v oblakih. Proti vzhodu je bilo že bolj jasno, na Notranjskem pa se je še zadrževala nizka oblačnost. Potem ko se me je dotaknilo sonce, so se pojavili zelo lepi kontrasti in najraje bi kar tam ostal še nekaj časa.



Toda noč se je nezadržno bližala in moral sem se vrniti v dolino. Z vrha sem se spustil po gozdu po dolinici proti SV; tam sem že pred enim letom v podobnih razmerah naletel na super razmere in tudi tokrat ni bilo slabše. Zgoraj je padlo kar 60 cm pršiča, bilo ga je preveč za normalno smučanje -- moral sem riti kar naravnost navzdol, sicer sem se ustavljal. Prismučal sem do gozdne ceste in nato po njej nadaljeval nazaj do Žetine, ki sem jo dosegel že v temi.

Res pravi zimski večer!

FOTOGALERIJA (31)

0 odzivi

Objavite komentar