ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Čez Gradico na "smučišče"  

nad Rutom - Rodica - Dole - Novi vrh - Rodica

Mrazišča pod Rodico so klicala k obisku in zvečer sem se moral odpraviti tja; najprej z avtom nad vas Rut, dokler je šlo, potem pa s kolesom naprej do mladinske koče (~1340m). Dan se je že prevešal v zadnjo četrtino, ko sem grizel strm klanec nad kočo proti grebenu; na grebenu Špičaste Kupe me je pozdravil zmeren JZ veter, ki je bil moj stalni spremljevalec na grebenu.



Vidljivost je bila noro slaba, prav čudno je bilo, da še ni bilo megle. :-( Južna pobočja so povsem kopna, tako da sem lahko še s supergami nadaljeval po grebenu proti Črni prsti. Po ~200 m sem opazil zasneženi prehod s škrbinice proti Dolam in se pripravil na smučanje; prehod je bil le še za silo zalit, pa vendar sem lahko prismučal prav v dno konte (~1550 m). Po mraziščarskih opravkih sem se s psmi vzpel na sedlo med Velikim Raskovcem in Novim vrhom; skoraj do sedla je še večinoma sneg. Tudi tam sem imel opravke, povezane z merjenjem temperaturnih ekstremov (sneg je tu naredil veliko škode), potem pa sem se začel vračati proti Rodici. Pri meni je še bilo pretežno jasno vreme, medtem ko je zahodni del grebena (med Vrhom nad Škrbino in Lanževico) že bil v megli, ki se je valila proti Komni.



Nekje daleč za Karavankami sem videl s soncem obsijane vrhove nevihtnih oblakov, sicer pa je bila vidljivost res obupna. Malo preden sem dosegel škrbinico ~200 m vzhodno od vrha Rodice, se je na vrhu začela nabirati megla in v 10 minutah se je tudi pri meni zaprlo. V megli sem po sončnem zahodu dosegel vrh Rodice in tipal proti Rutu; na ~1750 m sem na srečo prišel iz oblaka in sestop skozi rušje ter strm gozd se je v zadnji dnevni svetlobi kar dobro končal. Na kolesu sem že moral imeti luč, še dobro, da ni predme skočila kakšna žival. :-D

FOTOGALERIJA (20)

0 odzivi

Objavite komentar