ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

V karavanško mrazišče na horuk  

Od zadnjega obiska edinega karavanškega mrazišča, v katerem se meri temperatura, je preteklo že kar nekaj vode in bil je skrajni čas za odčitavanje podatkov.

Med vožnjo po gorenjski avtocesti bi kmalu ostal tam za vedno, ko mi je razneslo zadnje desno kolo; še dobro, da se je zgodilo med pospeševanjem po cestninski postaji Torovo. Raje ne pomilsim, kaj bi bilo par kilometrov prej, saj me je že tu začelo odnašati proti odstavnemu pasu.

Za menjavo gume sem porabil nekaj dragocenega časa (istega dan smo šli še z APZjem nastopat v Maribor in sem moral biti malo po poldnevu že doma), a vseeno sem nadaljeval proti Završnici. Parkiral sem pri Tinčkovi koči in se le z najnujnejšim podal na pot proti Stolu.

Toliko muh mi že dolgo ni nagajalo in iskreno sem bil vesel planinca, ki sem ga prehitel že malo pod krnico V Kožnah -- vse muhe so ostale pri njemu. :-D

Na sedlu Belščica sem bil v eni uri in hitro opravil v mrazišču; sestop tudi ni bil daljši od 30 minut in vse se je izšlo... V Mariboru smo pa tudi lepo nastopili. :-D

0 odzivi

Objavite komentar