ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Po mulatieri gor, po morju rušja dol (Rodica)  

Sneg je uničil merilno postajo pod Raskovcem, mrazišče Dole pa se je izkazalo za nezanimivo, tako da sem moral obe postaji prestaviti v nova mrazišča. Ker je virus počasi priznaval poraz, je bil že skrajni čas za aklimatizacijo na normalne" višine. :-D

Otovorjen s 4 m kolom, orodjem, kolutom žice in klini sem jo iznad Ruta mahal proti Rodici.



Okoli poldneva sem malo nad t.i. mladinsko kočo v 2 paketih zaslišal bobnenje; sprva sem mislil, da je šlo za miniranje ceste proti Saneku, toda sedaj se mi zdi bolj verjetno, da sem slišal eksploziji bolida nad južno Slovenijo (sreda, 25.7. med 12:02 in 12:05).

Več o tem izjemno redkem pojavu: Vesolje.net, forum Astronom.si, forum Vesolje.net,
če ga je kdo videl, naj izpolni obrazec tule (klik!).



Nad Špičasto Kupo sem že krasno videl Tržaški zaliv, tudi pogled proti Voglu ni zaostajal.



Po dobri uri hoje sem bil na vrhu in nadaljeval proti Raskovcu.

Pogled z vrha Rodice proti JZ...


... in proti SZ


Tam sem pospravil ostanke postaje in se po priporočilu Roka, ki sem ga srečal na vrhu Rodice), vzpel na Mali Raskovec ter od tam po grebenu nadaljeval proti Gradovcu.

Planika na Malem Raskovcu


Bohinjsko jezero & co. z Malega Raskovca


Morje z M. Raskovca


Novi vrh-Rodica


Stara Fužina...


... sv. Janez


Očak


Ratitovec in Črna prst


Planina Poljana


Na lepem je pot izginila, sledilo je dooolgotrajno prekucovanje čez rušje... kar pa s 3 2-metrskimi cevmi na nahrbtniku in eno 4 metrsko v rokah ni mačji kašelj...


Prekrasen pogled proti Triglavu


Presrečen sem bil, ko sem prišel do poti. :-D Proti Rodici sem se vračal po stari pastirski poti do Dol, nato pa kar naravnost po S pobočju Rodice na vrh.





Sneg v Dolah


Macesen ~50 m pod vrhom Rodice


Pogled proti Raskovcema


Proti zahodu


Južna panorama


JZ panorama


Morje...


...še malo bliže (videla se je ladja Prince of Venice!!!)


Nekaj minut sem moral počakati in videl sem krasen sončni zahod. :-D


Ognjena krogla tone za gorami




Konec, je že zašlo...


Dolomiti


Po njem sem sestopil po mulatieri proti Rutu in tik pred nočjo prišel do avta. Ves čas sestopa sem pogrešal kolo... ko se pa tako vleeeče! :-(

Spremljevalka na sestopu

0 odzivi

Objavite komentar