ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

V karavanško mrazišče na 2 kolesih  

Ljubelj - Zelenica - sedlo Šija - sedlo Belščica - Ljubelj

Danes sem moral po podatke v karavanško mrazišče in tokrat sem se ture za spremembo lotil s kolesom; z Ljubelja sem se sredi dneva v zmernem vetru vzpenjal proti Zelenici in se nato lagodno spustil na drugo stran do izvira Završnice. ¸

Proti Stolu


Čez sedlo Šija in po spodnji poti sem hitro pritekel do mrazišča, v precej močnem (sunkovitem in vrtinčastem) vetru "ekspresno" restartal meritve, ko me je že hotela zagrniti megla. :-(


Hitro sem pobral šila in kopita ter se s pomočjo melišča, "zgornje poti" in kolesa v eni uri prestavil nazaj na Ljubelj.


Vrtača


Potem pa se je še bolj razjasnilo! :-)

0 odzivi

Objavite komentar