ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Koliko dežja je padlo nad Bohinjem?  

Na srečo sem se po malo daljši noči počutil bolje in sredi dneva sem se odpeljal v Bohinj, saj sem moral dokončati delo prejšnjega dne -- praznjenje totalizatorjev. :)

Za sestop z Vogla sem nameraval uporabiti kolo in tudi časovno bi se to najbolje izšlo -- skozi Žagarjev graben se da s kolesom hitro priti v dolino. Žal mi tokrat niso hoteli prodati karte za kolo (za gondolo), saj naj bi bil Žagar" zaradi torkovega dežja zelo razrit in zasut, potekalo pa naj bi tudi miniranje, zato je bil uradno zaprt.

Peš sem se tako spravil na gondolo ob 15 h in le upal, da bom ujel zadnjo ob 18 h ... Hitro sem napredoval proti Voglu in bil (vključno s praznjenjem totalizatorja) v uri in pol že na primorski strani Vogla -- v primerjavi s prejšnjim dnem je bilo počutje odlično! :)

Praznjenje totalizatorja


Pršivec z ozadjem z Vogla


Po opravljenem delu sem letel nazaj proti gondoli, saj si prav nič nisem želel sestopati peš ... na pl. Zadnji Vogel sem srečal (španska/italijanska) turista srednjih let, ki sta tudi nameravala na gondolo, a nista vedela, da je zadnja že 25 minut kasneje. Lepo sta prosila, naj žičničarje prosim, da z zadnjo gondolo dne počakajo do 15 minut, jaz pa sem hitel naprej. Prišel sem še pravočasno in obvestil žičničarja o prošnji turistov, a je mirno odvrnil, da bosta pač plačala (drago) dodatno vožnjo. Tako se to pač dela.

Vremenska postaja Vogel


Bohinjsko jezero, Pršivec in Triglav z zgornje postaje gondole


Zahodni konec Bohinjskega jezera


Koliko vode je bilo v torek!!


Sv. Janez na vzhodnem robu jezera


Rodica


Sveže očiščena grapa pod gondolo


Srečanje


Bohinjsko jezero nekje izpod žice


Cesto med Ukancem in Ribčevim Lazom je na večih mestih zasulo


V Soteski


Uspelo mi je izprazniti vse totalizatorje --> od sredine julija do zdaj je na SBG v povprečju padlo 520 mm padavin.

0 odzivi

Objavite komentar