ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Brana instant  

Kamniška Bistrica - Kamiško sedlo - Brana

Spet po faksu, torej malo čez poldne štart iz Kamniške Bistrice. Po gozdu se mi je kar malo vleklo, a pogledi na časovne oznake na tablah so pravili, da sem hiter. Super. Malo pod Pastirci sem prvič stopil na sneg, ki ga je bilo do Kamniškega sedla le za odtenek več.

Planjava izpod sedla



Na sedlu sem srečal še enega gornika, ki se je namenil na Brano, a je kmalu obrnil "zaradi globokega snega, ki se pod nogami melje". In res -- pogled na SV pobočje Brane je že malo spominjal na zimo. :)



V dolini je vztrajala inverzija in kombinacija sonca+oblakov je pričarala čudovite prizore...





Kamniški vrh prvi od spredaj, Snežnik zadnji



Trmast kot vedno sem se odločil poskusiti proti Brani in ni mi bilo žal; na sedlu je vlekel zmeren veter severnih smeri, ker je bilo sonce že skrito za Brano, je bilo ledeno mraz. SV pobočje je res že polno napihanega snega, ki se predira čez kolena, a "brez nič ni nič" in prav zadovoljen sem gazil prečko proti desni. Ko sem prišel na prvo spihano območje, je šlo že laže, tako da sem do grebena hodil po bolj "plitvem" snegu. :) Težave na grebenu Brane so me presenetile, snega je bilo ravno dovolj za zoprn občutek. Počasi in previdno sem lezel čez poprhane skale in bil vedno bolj vesel razgleda. :)



Grintovec, Skuta ...



Po tričetrt ure sem se "pofočkal" pri križu; nagrada dneva je bilo brezvetrje na vrhu!! :)



Do sončnega zahoda je manjkala še manj kot 1 ura, zato sem se tokrat zelo hitro odpravil nazaj proti dolini... sestop je bil malo lažji, kot sem pričakoval; prav z grebena sem našel neprekinjen snežni jezik "napihančka", tako da sem lahko sestopal naravnost navzdol. Pa še kako fajn je bilo! :)



Pogled nazaj na SV pobočje Brane -- smučarji, pozor! Flanka je že smučljiva! :)



Planjava se je odela v rdečo, ko sem hitel mimo Kamniške koče...



V popolni zimski opremi (brez nje Brana odpade!) sem sestopal še naprej mesta, kjer pot pride na melišča izpod Planjave; tam sem dereze snel ter bil po mešanici snega in melišča en-dva-tri pri Pastircih. Ob petih sem prišel v dolino -- ravno še pri dnevni svetlobi. :)

0 odzivi

Objavite komentar