ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Čez belo Streho do dimnika na vrhu Grintovca  

Žagana peč - Kokrsko sedlo - Grintovec

Zjutraj je bil pogled skozi okno prav dolgočasen; megla, megla, slana... :( A na srečo je bilo nad meglo jasno vreme in sredi dopoldneva sem se odpravil proti Kamniškim Alpam. :)

Malo pred Kamnikom sem zapeljal izpod meglenega pokrova in občudoval bele vršace, obsijane s soncem. Ura je bila že več kot enajst, ko sem precej umirjeno krenil od Žagane peči. Nekaj 10 m sem še hodil po soncu, nato pa prišel v mrzlo senco; na ~1200 m sem prvič naletel na včerajšnji sneg (1-2 cm), nad gozdom pa tudi na starega, ki je bil zoprno pomrznjen. S Kokrskega sedla je pihal mrzel veter, na drugi strani doline pa sta se sončili Brana in Turska gora.



Sneg je bil tako trd, da sem že resno razmišljal o derezah, a ker je nekdo pred mano že hodil brez njih, sem misel malo odložil...



V slabi uri sem bil na vetrovnem Kokrskem sedlu; JZ veter je tu že pihal ~10 m/s in kolikor je šlo hitro sem nadaljeval proti soncu. :)



Prisojno pobočje nad kočo je bilo večinoma kopno, medtem ko je imel Grintovec že bolj zimsko podobo.



Tik pred prečnico na Streho sem našel sončno zavetrje in se malo pogrel. :) V dolini pa je bila še vedno megla.



Na Strehi sem sprva še brez težav hodil le v gojzarjih, saj je bil sneg že malo ojužen.



Na ~2200 m pa sem prišel do precej izrazite meje -- nad to višino so bile razmere povsem zimske: več snega in zametov, tudi več precej trdih mest in predvsem veliko ivje+žled na skalah. :)



Bela prevleka na skalah



Tam sem si obul dereze in v roke prijel cepin ter se še malo oblekel -- veter se je od tod proti vrhu le še malo krepil.



Kočna in Julijci s Strehe



Na vrh sem prišel okoli pol dveh; pihal je zmeren JZ veter (~15 m/s), temperatura je bila pod lediščem.



Dimnik na vrhu Strehe



Pri "dimniku" sem našel nekaj metrov, kjer je bilo občasno skoraj brezvetrje, in oblekel vse, kar sem imel s seboj. :)
Potem pa škljoc, škljoc, škljoc... ;)

Kum



Sava, lepo je viden tudi rob inverzije



Ljubljanska kotlina, zadaj pa hribi vse tja do Učke (!!!)



Detajl -- Učka (dvoglavi vrh)



Tam sem bil pa včeraj :) --> Krvavec



Košuta in Visoke Ture



Obir in Nizke Ture



Eden izmed vrhov Košute, zadaj Hochalmspitze



Slana v Ravenski Kočni



Na vrhu -- ledene mize in stoli :)



Pogled z vrha proti Skuti, Turski gori, Brani ...



Julijci, Karavanke, Visoke Ture, v ospredju kraljuje Kočna



Po dvajsetih minutah na vrhu sem previdno začel sestopati po Strehi; izkoriščal sem območja napihanega snega in prav elegantno (in hitro) sestopal naravnost navzdol. :) Derez sem se "znebil" šele pod Streho.

Pogled proti Kokrskemu sedlu



Sestop Kokrskega sedla se je izkazal za bolj preprostega, kot sem pričakoval (med vzponom sem imel dvome zaradi trdega snega) -- s cepinom v roki sem se drsal po snegu navzdol. Šel sem kar v grapo desno od poti (gledano od zgoraj) in z gojzarji "smučal" navzdol; celo nekaj zavojev mi je uspelo narediti. :) V dolini sem ob pogledu na uro obstal nemih ust -- za sestop Z Grintovca sem potreboval toliko časa, kot najboljši tečejo NA Grintovec (1:15)! Nepredstavljivo.

0 odzivi

Objavite komentar