ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Sneženo presenečenje na Krvavcu  

spodnja postaja - skoraj AMP Krvavec

Tole danes je bilo pa resnično presenečenje! :)

Pozno popoldne sem se dostavil do spodnje postaje kabinske žičnice in prav čudno gledal, kako se s Krvavca v dolino vozila sveže zasnežena "jajca". Neverjetno! Že med vožnjo sem sicer videl srednjo oblačnost v Kamniško-Savinjskih Alpah (drugače je bilo pretežno jasno!), a da bo snežilo, si pa nisem prestavljal.

Že po ~50 m vzpona so do mene priplesale prve snežinke, nekaj časa sem še hodil po soncu in prekrasno rumeno osvetljenih tleh, da ne govorim o gozdu pred modrim oblačnim ozadjem. :) Tokrat le "govorim" -- fotoaparat na mobitelu ni in ni hotel delati, druge mašinerije pa nisem imel. Na ~900 m je prav lepo rahlo snežilo, ~300 m više pa je že bilo pobeljeno, na Krvavcu pa celo 1-2 cm snega!! V tričetrt ure se je nabralo ravno 1000 višinskih metrov in tudi ura je že bila kar primerna za povratek -- ravno sončni zahod (16:20). Pogled navzgor proti TV oddajniku je nakazoval na to, da je tam že bilo jasno oz. vsaj sonce tik pred zahodom, tudi vrh oblakov je bil videti že tik nad mano. Zanimivo. :) Šele ko sem se obrnil in začel sestopati, sem opazil, da je kar mraz -- mokra majica je v 5 minutah postala trda (zmrznila je!). :)

Še naprej je padal sneg, tako da sem malo tekel, malo drsal, malo pa tudi "zdrsaval" proti dolini. ;) V gozdu sem že moral imeti čelko (kje je luna!?), sicer bi se spoznal s katerim od dreves.

0 odzivi

Objavite komentar