ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Večerno sneženje na karavanškem grebenu  

Cel teden sem za vikend načrtoval merjenje ekstremnega fena na Kredarici, od katerega pa je potem ostala le še senca... :(

Na srečo sem to še pravočasno opazil in sem zato le popoldne skočil po mraziščarskih opravkih v Karavanke.

Še v jasnem vremenu sem se vozil mimo Radovljice in opazoval, kako na Kredarici veter nosi sneg (povprečna hitrost ~80 km/h, sunki malo čez 100 km/h). Od Tinčkove koče v Završnici proti Stolu sem ves čas hodil po snegu; res ga je bilo spodaj le ~1 cm, a ravno dovolj, da mi je malo drselo. :) Ko sem pritekel do rušja, sem šele opazil, da se je medtem že zmerno pooblačilo, le še na jugu Slovenije je bilo jasno.

Vrtača



Proti Stolu



Pogled proti jasnini na jugu



Detajl -- Snežnik



Šmarna gora, Ljubljana; izjemna vidljivost!



Ljubljansko barje



Občasno me je zadel sunek vetra, ki se je od Vrtače odbil proti meni, a ni bilo hudega. Po zasneženem melišču sem se vzpel naravnost proti sedlu Belščica; tu je bilo spihano do starega (zelo pomrznjenega) snega in brez cepina bi obrnil.



Po dobri uri sem že bil na vrhu Svačice; veter je bil precej šibak, začelo pa je rahlo snežiti. :)



Na jugu se je v barvah zajajajočega sonca svetila Ljubljana, za njo pa Snežnik in Učka, proti severu pa je bil pogled bolj oblačen in meglen (baza oblakov je bila že na ~2000 m!).





Da se ne bi v temi mučil po gozdu, sem hitro sestopal proti dolini, lajež srnjaka pa mi je dal še dodatne pospeške. :)

V Karavankah je bila v zadnjem mesecu najnižja temperatura -10.5 °C! :)

0 odzivi

Objavite komentar