ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Brzenje po tolminskih planinah  

Tolminske Ravne - pl. Kal - pl. Razor - Vogel - Tolminske Ravne

Dokončati je bilo treba priprave na zimo; zjutraj sem se tako iz Tolminskih Raven optimistično namenil naravnost na pl. Kal pod Tolminskim Migovcem. Pot bi bila ravno še vozna, če le ne bi bila večinoma prekrita z veliko listja. Po slabi uri sem bil na pl. Kal; sooonček, zelo prijetno toplo, skoraj brezvetrje. :)



S pl. Kal sem se najprej spustil tistih 100+m na mulatiero in nato po njej v pol ure zdrvel na pl. Razor; fenomenalno je tole!

Na pl. Razor me je zagrabila tista sila, ki nas vedno znova vleče v višave, in nisem se mogel zadržati -- le z najnujnejšim sem v čist malo več kot pol ure letel na Vogel in nazaj.


Nad ~1800 m sem prebil inverzijo in prišel nad oblačnost, ki je prekrivala Spodnje Posočje, tokrat se je banner cloud delal na vzhodni strani Žabškega Kuka.



Z vrha Vogla sem že drugič v tednu dni lahko opazoval t.i. glorijo! :)



Delovno orodje


S pl. Razor je sledil le še spust v Tolminske Ravne.

0 odzivi

Objavite komentar