ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Blaten obrat na Poreznu  

Zg. Davča - Sedlo Velbnik

Nekaj prostih popoldanskih uric sem želel izkoristiti za kolesarski vzpon na Porezen iz Davče.
Med vožnjo po cesti ob potoku Davča nisem bil prepričan, da sem na pravi poti, saj so posledice poplav septembra nezgrešljive... večinoma je makadam, ob strugi ležijo tudi več metrov velike skale, ki jih prej tam ni bilo!
Presenetil me je tudi grušč na SZ pobočju Prviča le ~50 višinskih metrov od razvodnice!

Parkiral sem na ~1050m, nato pa nadaljeval s kolesom; visoka oblačnost je že povsem prekrila nebo, nad Poreznom je jugozahodnik že narisal lušten oblaček. Kolesarjenje po mestoma precej strmem kolovozu je bila prav prijetno, na neporaščenih delih me je le JZ veter malo preveč hladil. :)
Na Sedlu Velbnik (1331 m) sem po slabi uri moral odnehati -- temperatura pri tleh je že bila pod lediščem, blato se mi je prilepilo na gumi, tako da po nekaj 100 m vožnja zaradi trenja ni bila več mogoča! Skoraj sem znorel, ko se kolesi nista več mogli vrteti...


Vrh Porezna je medtem zagrnila megla, na grebenu je pihal zmeren JZ veter. S palico sem s težavo očistil bicikel vsaj toliko, da sem se lahko odpeljal navzdol. Pa drugič!


Kolo je bilo popolnoma blatno, pa vendar sem ga moral stlačiti v prtljažnik... Toda sreča nikoli ne počiva! :) -- Že nekaj kilometrov niže je nekdo ob cesti z gasilsko cevjo čistil vozilo; prijazno je takoj do čistega opral tudi moje kolo. Hvala!

0 odzivi

Objavite komentar