ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Begunjščica, zeeebeee  

Ljubelj - Šentanski plaz - Begunjščica

Danes smo šli Bor, Aleš in jaz pogledat, če je Lenuhova smer v Begunjski Vrtači že "zlezljiva". :)

Na Ljubelju nas je pričakal mraz (-6°C) in veter, tudi više je izgledalo zelo vetrovno.



Po smučišču smo jo mahnili proti Zelenici in nato zavili na Šentanski plaz.



Takole je izgledalo nadaljevanje -- zelo skopo s snegom. :( Jaz sem tovoril smuči, tako da mi tale pogled ni bil posebno všeč.



Na plazu, komaj kaj snega.



Že vstopni skok seveda ni bil zalit, po grapi se je sesipal sneg -- zelo neugodno. Zato smo raje obrnili proti Begunjščici -- po Šentancu.



V zgornjem delu "desnega" (zahodnega) prehoda ne greben nas je potiskal močan severnik, ki je v sunkih presegal hitrost 100 km/h (pri temperaturi pod -10°C!). Mraz je stitskal, kot se šika. :)



Bor na grebenu



Aleš se prebija navzgor ...



Tudi na ~2000 m je snega zelo malo. :(



Gremo naprej! :) Med tem nekaj-minutnim foto-postankom brez rokavic mi je tako zanohtalo, da nisem več čutil 4 prstov na rokah... to se mi že zelo dooolgo ni zgodilo (občutek mraza zaradi vetra je bil torej med -25 in -30°C!).



Na južni strani je bilo vetra manj, grelo je zimsko sonce.



Občasno pa je seveda tudi sem prineslo kak vrtinec. :)



Na zavetrni strani Karavank se je naredil pas fenskih oblakov; precej redek pojav pri nas! :)



Aleš in Bor na vrhu, zadaj Julijci.



Skupaj smo sestopili malo pod greben, nato pa sem s smučmi komajda povezal snežne pasove; še najbolje je bilo po 2.5 m širokem pasu trde klože -- le tam nisem prišel do kamnov.



Foto: Bor Šumrada

Bor in Aleš sta sestopala peš, jaz pa sem se (s ~50 m nošenja smuči) pridrsal do avta. :)

0 odzivi

Objavite komentar