ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Tolsta Košuta in skriti pršič  

Košutnik - Pl. G. Dolga njiva - Tolsta Košuta

Včeraj mi je Bor omenil, da je pod Tolsto Košuto veliko snega in seveda sem šel preverit. :) Sredi dopoldneva sem pritiščal do domačije Košutnik (~1100 m), kjer je bilo že ~10 cm snega! Nadaljeval sem na smučeh; na ~1300 m je snega že okoli 30 cm.



Potoček



Planino Sp. Dolga njiva sem zgrešil, saj sem šel preveč po desni strani doline -- 30 in več centimetrov globok pršič me je potegnil. :) No, Pl. Zg. Dolga njiva sem dosegel po vodoravni prečki skozi gozd in bil malo razočaran nad pomanjkanjem snega -- tam je pihal zmeren do močan SV veter, ki je sneg že dodobra premetal naokrog. Greben Košute je bil ovit v sneg v zraku. :)



Hitro sem našel dovolj bel pas od planine do vrha Tolste Košute; malo sem kombiniral grapice, rušje, napihan sneg... pa je šlo! Pogled navzdol.



Ko je postalo preveč strmo, sem naravnost navzgor nadaljeval peš...



Više, ko sem bil, boj je pihalo, zato je bilo malo pred poldnevom na vrhu presneto mraz.



Košuta



Pogled proti severu



Močno oblečen na vrhu. :)



Hitro sem odsmučal po smeri, ki sem si jo že prej dobro ogledal; na vrhu sem moral najti prehod med skalami in tudi na enem mestu preskočiti, potem sem imel super trd sneg, med ~2000 in 1900 m mehko in zelo prijetno kložo, potem spet malo spihane trde podlage.



Po napihančku po robu grape je šlo solidno, a ni bilo prav veliko prostora za ustvarjanje. :(



Nekaj boljših metrov. :)



V gozdu sem seveda prišel do pršiča; ponekod je bila pod njim podlaga, spet drugje ne. Vsekakor pa je bilo tole še najbliže zimskim razmeram zaenkrat v tej sezoni! :)


0 odzivi

Objavite komentar