ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Izgubljen v pol metra pršiča na Raduhi  

Gaberž - Pl. Kal - Pl. Arta - Gaberž

Včeraj sem s Košute videl zelo lepo belo Rahudo -- zakaj pa ne! :)

Sredi dneva sem komaj (5 km vzvratno ...) prišel do domačije Miklavc nad Strugami (~1050 m); tam je že 15 cm snega. Naravnost skozi gozd sem šel proti Pl. Kal in nato slepo sledil odtisom čevljev proti vzhodu... nekam že peljejo! Prišel sem prav na Sleme -- na greben tik nad Robanovim kotom. :) Večino časa sem moral hoditi peš, z višino pa je bilo vedno več snega -- na ~1500 m že 35-40 cm pršiča!



Tam sem že lahko hodil s smučmi...



A vse ni bilo tako idealno -- pod tem pršičem ni bilo nič starega snega in poskusni 20-metrski spust je pokazal, da tokrat ne bo šlo. :(



Peš sem se zato vrnil na gozdno cesto, ki sem jo malo prej prečkal, in šele na njej spet nataknil smuči.



Mimo Snežne jame sem šel na Planino Arta; tam je bilo ponekod dovolj snega, da ni ropotalo pod smučmi. Na ~1700 m sem imel dovolj; tam je bilo že ~50 cm pršiča (a še vedno brez podlage. :( ).



Po lastni smučini sem se spustil tistih 100 m do gozdne ceste, nato pa nekaj časa silil naravnost navzdol skozi gozd... kmalu je bilo snega občutno premalo in nadaljeval sem peš oz. po zadnji plati. Tik nad avtom sem naletel na najboljše razmere -- travnik s ~15 cm pršiča! :) Se zgodi...

0 odzivi

Objavite komentar