ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

1. dan na Komni: Lanževica  

Lepa Komna - Srednji vrh - Vrh nad Gracijo - Lanževica

Zjutraj sem jo v oblačnem vremenu mahnil proti Lepi Komni in na Turških vratcih zavil levo -- proti Srednjemu vrhu; tam sem šel tudi prvič, ko sem bil pozimi na Komni (jan. 06). :) Bilo je še oblačno, od konca sneženja je minilo le 24 ur, zato nisem želel tvegati po strmejših pobočjih... po razgibanem krasu nad Lepo Komno sem jo počasi napredoval proti Srednjemu vrhu. Od Turških vratc naprej sem imel zelo trdo skorjo, ki je držala mojo težo. Neverjetno. Kasneje sem izvedel, da je ob koncu padavin (dan prej zgodaj zjutraj) nekaj časa padal dež --> zato tako debela skorja!

Lepo zalito rušje pod Srednjim vrhom



Tik pod vrhom -- pogled proti Spodnji Komni



Na Srednjem vrhu sem bil kar prezgodaj in ker je tudi proti Vrhu nad Gracijo izgledalo kar "normalno", sem šel naprej. Držal sem se grebenov in bolj spihanih delov, z Vrha nad Gracijo pa potegnil še naprej proti Lanževici. :) In brez težav prišel gor.

Pogled proti Trenti



Na vrhu, zadaj Krn



Z vrha sem lepo videl zelo bel greben proti Črni prsti, na primorski strani pa je vladala nizka oblačnost. Po smeri pristopa sem do Vrha nad Gracijo malo smučal in precej štamfal ... :) Potem pa sem se spustil po dolini proti SZ -- na Lepo Komno. Sneg me je 90% časa držal, a vseeno sem poskušal biti čim bolj nežen, da ne bi predrl skorje (ali pa celo kaj sprožil -- napihanega snega je bilo še in še!).

Potem sem imel 2 uri časa do prihoda mraziščarjev na Lepo Komno, zato sem raziskoval dvignjen teren, ki se v smeri Z-V vleče čez Lepo Komno.



Več kot 50x sem moral gor in dol, kar ni bilo konca. :)

Ko sta le prišla Matej in Gregor, smo šli po opravkih v mrazišča; medtem mi je razpadla mesec dni stara smučka. :(



Matej nastavlja termometer, Gregor nadzira. :)



Krasen sončni zahod izpod Kala; v temi sva potem z Matejem prišla nazaj v kočo... za naslednje dni mi je prijazno posodil svoje smuči (HVALA!), moje uničene pa odnesel v dolino. :)



Pot 1. dne; GPSu je zmanjkalo baterij, rdeča (vzpon) in modra (spust) smer sta vrisani ročno.

0 odzivi

Objavite komentar