ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

(0. dan na Komni): nočna proti koči ali zakaj 100m/h  

Savica - Dom na Komni

S Soriške planine sem se že v temi pripeljal do slapu Savica in se s celim kupom opreme za več dni odpravil proti Komni. Ker je bilo snega le za vzorec, sem hodil peš in nosil smuči; popoldanski program Radia Triglav mi je skrajšal dolgočasnih x^n srpentin proti Komni, šele na ~1200 m sem prišel do malo več snega, a ker je bilo že malce zgaženo, sem se odločil, da bom šel do koče tokrat peš. :) Po uri in 40 minut hoje sem prišel do ovinka na ~1350 m, kjer sem ujel gazeča Braneta in Mišota; ker sta mi zgazila že 150 m iz Pekla, sem seveda šel naprej in se mučil kot že dolgo ne... :( Zelo trda skorja, pod njo pa pol metra in več pršiča... Skorjo sem razbijal s komolci, koleni, pancerjema, potem pa prav po polžje gazil naprej. Za zadnjih dobrih 100 m smo porabili celo debelo uro, saj se mi je mestoma udrlo čez popek, potem pa se je sneg mlel pod nogami!!! V kočo smo tako prišli šele po 21. uri ...


0 odzivi

Objavite komentar