ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Skorjast večer nad Soriško planino  

Soriška planina - Slatnik

Po zadnjem izpitu tega izpitnega obdobja sem se popoldne odpeljal proti Soriški planini -- napovedana je bila razjasnitev. :) Precej visoko ni bilo snega, na ~1200 m pa hitro 20 cm, do Soriške planine cesta že kar zasnežena. Malo pred 16. uro sem skočil na smuči in krenil po smučarski progi navzgor ...

Spodaj je bilo še malce oblačno, nad srednjo oblačnostjo pa se je že jasnilo.



Košuta tam nekje daleč zadaj



Že takoj, ko sem stopil s smučišča, mi je bilo jasno, da bo bolj malo užitka na smučeh -- bila je trda skorja. Tista najbolj zoprna. :( Že vzpenjanje po njej je bilo kar trd oreh in po pol ure sem bil prav vesel sončnega pozdrava.



Po skorji sem jo mahal navzgor in se nastavljal soncu. :)



Pod Slatnikom, zadaj Ratitovec in Dravh



Detajl na grebenu



Storžič in Kamniške Alpe



Porezen



Očak



In pa sooonce



Močna inverzija v dolini, Stol gleda ven in se sonči.



Begunjščica



Oblačnost je bila tudi tik pod Komno. :)



Na vrh Slatnika sem prišel malo pred sončnim zahodom; rahel veter me ni motil in večer je bil prav imeniten.





Možic, zadaj Golica



Sonce je počaaasi zahajalo ...




... mene pa je čakal še greben proti vzhodu.



Pogled z grebena



Oblaki na vzhodnem nebu so se tudi že lepo obarvali ...



Ura je bila že četrt čez pet, ko sem bil na vrhu; začel se je že temniti, na primorski strani je prevladala nizka oblačnost.



Po najbolj zoprni skorji doslej sem se nekako privalil do smučišča in šele tam naredil prve zavoje "kot se šika". :)

0 odzivi

Objavite komentar