ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

3. dan na Komni: Spodnja Komna  

Dom na Komni - Pleše - Tolminska lakev - Krošnja - Izpica

Zadnji dan na Komni se je začel s prekrasnim sončnim vzhodom...



Črna prst, zadaj ogenj



Bohinj



Nekaj minut kasneje se je sonce dotaknilo Mahavščka ...



... in masiva Podrte gore



Srednji vrh (+ moja smučina prejšnjih dni :) )



Po krasnih jutranjih barvah se je sonce skrilo za visoko oblačnost in do 12 h so ostali le sivi odtenki. :(

Okoli 8 h sem se od Doma na Komni zapeljal proti Pl. Govnjač, nato pa sledil poletni poti proti Krošnji; malo pred sedlom sem nato zavil levo -- proti vzhodu -- proti vrhu Pleša. Kar 2 uri sem porabil prehod čez labirint lukenj in neštetokrat sem moral gor-dol (vsaj skorja me je večino časa držala in bilo je toplo za kratke rokave!). :) A vrh sem le dosegel. :)

SC Vogel, zadaj Mali Raskovec



Podrta gora s Pleše; pod severno steno se vidi široka poka plazu.





Plazovi so se prožili že nekaj metrov pod stenami!



S Pleše sem se zapeljal na drugo stran Krošnje -- proti Tolminski Lakvi, saj sem želel bolj od blizu videti plazovine bliže grebenu.



Z Govnjaškega Kuka so leteli ornk plazovi.







Detajl nad Krošnjo



Na robu Lakve sem naredil še en prerez snega, nato pa po lepem prehodu smučal v Krošnjo.



Na dnu sem še prišel v območje močne inverzije, a na srečo se je od SZ že začelo jasniti in dobil sem celo nekaj sončnih žarkov. :)

Nadaljeval sem proti SZ -- na Izpico.



Prisojna pobočja so bila že gnila, osojna pa povsem trda. Zanimiv kontrast.

Pl. Govnjač z Izpice



Po skorji sem se spustil proti Luknji in se nato vzpel še tistih nekaj metrov do koče.



Popoldne sem se spustil proti dolini; do Pekla sem se boril s skorjo, še dobrih 100 m je bil spust kar soliden (manj snega, trdo), na ~1150 m pa je bilo nepreklicno konec. Peš sestop je na srečo minil hitreje kot vzpon ...

Bohinjsko jezero



Pot 3. dne



Lokacije izkopanih prerezov snežne odeje


0 odzivi

Objavite komentar