ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Idealka v Grapi Y, Begunjščica  

Ljubelj - Šentanski plaz - Begunjščica - Grapa Y - Ljubelj

Ker sva bila z Majo že malo čez poldne v Tržiču, sem skoči še na Begunjščico. Z Ljubelja sem naprej ~10 minut nosil smuči, nato pa skočil na pse in po kot beton trdi progi maširal navzgor. Na Šentancu sem moral obuti še srenače, sicer ne bi nikamor prišel. Kjer je že potegnil plaz, je bil sneg trd -- zmrznjen, sicer se je skorja predirala. S srenači sem tako precej časa štamfal naravnost navzgor, tudi prehod čez opast na grebenu je bil zgodba zase. Ampak šlo je. :)



Na grebenu me je pričakala pomlad; toplo sončno vreme, sneg moker.



Šel sem pogledat izstop Grape Y (IV-, S5 vir: M&M) in prav vesel sem bil, saj je smer
izgledala smučljiva. :)

Pohitel sem do vrha in po uri četrt nisem mogel več navzgor. :)

Spodaj se je že naredila nizka oblačnost, ki je segala do ~1600 m, zgoraj pri meni pa je bilo toplo za v kratke rokave.



Z vrha sem v spomladanskih razmerah odsmučal v vstopa v Y, tam pa tako preskočil v zimo; sneg je bil suh, a prijetno trd. Čez zgornji skok se je dalo zapeljati in potem odviti v breg (ne veliko, le kak meter), niže ni bilo več zagat in smuka je bila uživaška. Niže od stika z Osrednjo pa katastrofa; skorja/predirajoča se kloža/plazovina/razrito... težko izbrati najmanj slabo možnost. :( Prav vesel sem bil trde smučarske proge, po kateri je letelo ko šus in po 100 minutah sem bil spet pri hotelu. :)

0 odzivi

Objavite komentar