ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Vrtaško sleme  

Mojstrana - Vrtaška planina - Sleme

Danes sem po dolgem času skočil v hribe; Vrtaško Sleme sem imel v mislih že nekaj časa, a sem se potem vedno odpravil kam drugam. Tokrat sem se odločil za kondicijsko gaženje na razgledniku nad Vrati. :)

Opoldne sem začel hoditi iz Mojstrane in že po 100 m vzpona naletel na čudovite megleno-sončne prizore v gozdu.



Pot je bila mestoma ledena, nekaj metrov je po poti tekel celo potoček (ki je bil seveda zmrznjen), a se je dalo obhoditi led. Počasi je bilo vedno več snega in po sledeh predhodnikov sem bil kmalu na Vrtaški planini. Tam sem končno dobil nekaj minut sonca, nato pa začel iskati pot naprej proti Slemenu -- po sneženju tja ni šel še nihče.



Bolj kot ne po svoje sem jo mahnil v gozd, nekaj časa sem še imel markacije, potem dolgo ne; sneg se je z zelo glasnim pokanjem sesedal, prav grozljiv zvok.



Čez čas sem imel brezpotnega vzpenjanja dovolj in kakih 100 m zahodno sem ob pomoči GPSa prišel na pravo pot; na sedlu med Vrtaškim vrhom in Slemenom sem bil že kar pozno -- ura je bila pol treh. Snega je bilo od sedla naprej vedno več, sonce se je že skrilo za greben in v senci je že pihal strupeno mrzel dolnik.



Ker so ob zadnjem sneženju nastali zameti na S-SV pobočjih, sem se jim poskusil izogniti tako, da sem prečil (precej kopno!) JV pobočje Votlega Slemena in na greben stopil na sedlu med Votlim Slemenom in Slemenom. Prekransno!



Vrh Slemena, zadaj Očak



Na vrh sem prišel po treh urah in pol ...



Mrazišči vzhodno od vrha :)



Še zadnji sončni pozdravi



V dolini je že megla



Cmir



Zimske smreke tam nekje nad Belim potokom



Ples megle nad Vrati, zadaj vznožje Stene



Vrata, Triglav, Kukova špica, Špik



Na vrhu sem imel T nekaj stopinj pod lediščem in šibak južni veter; po zahodu sonca je hitro postalo precej mraz. Z grebena Slemena sem sestopil po vzhodnem pobočju in z gazjo poskušal čim bolj povezati osamljena drevesa.



Zaradi snega je sestop minil kot bi trenil, nad Vrtaško planino sem pričakal konec dneva, do avta pa sem prišel še ravno pred temo.


0 odzivi

Objavite komentar