ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Prisank v orkanskem vetru, spust na Primorsko  

Vršič - Prednje okno - Prisank - Južna grapa - Vršič

Drugi dan tečaja je bil namenjen turi; večina je šla na Mojstrovko po Zupančičevi (nekateri so nevede ubrali levo varianto in se kar naštrikali :) ), sedem pa nas je šlo na Prisojnik.

Že na Vršiču nas je močno premetaval orkanski SZ veter, ki je na trenutke povsem izničil vidljivost. Vzpona na vrh v takih razmerah si res nismo mogli predstavljati, a računali smo na boljše razmere na južni (tokrat zavetrni) strani Prisanka. Na začetku prečnice v desno pod Prisankom smo od rašičanov prevzeli gaženje; prav do grebena se je udiralo. :)



Na vrhu žleba, ki pripelje na JZ greben Prisojnika, je vleklo čez 120 km/h, nekaj metrov z grebena pa je bilo že prav prijetno toplo.

Jalovec



Prisojna stran je postregla z boljšim snegom, sonce ga je ravno malo omehčalo. Vesina mimo okna je tudi izgledala dovolj zasnežena za spust, zato sem letel naprej. :)



Pogled proti JV



Detajl -- Kanjavec v viharju



Žleb mimo okna je bil odlično trd, vetra tu ni bilo. :)



Pogled nazaj



Vsi ostali razen Gogija so obrnili, tako da sva nadaljevala sama. Po (za smučanje odločno preveč) trdi vesini je šlo elegantno do grebena, tam pa me je veter občasno prisil k plazenju po vseh štirih.

Mojstrovke z grebena



Prav vesel sem bil mest, kjer ni bilo treba točno po grebenu...



Grebenska pot se precej vleče, tokrat se mi je tudi udiralo in moral sem iskati najboljše prehode.



Razor in Triglav



Kar velike opasti Prisanka



Gogo



Na vrhu



Za nama je priletel še Tofsi; z njim sva odsmučala po grapi na jug (Z vrha na jug na Vršič, IV, prehod S5, vir: M&M). Sneg je bil že omehčan, mestoma se je udrlo, tako da sva morala iskati bolj trde flanke. In tam je bilo fenomenalno! :) Grapa je bila že dovolj zalita (vključno s ključnim mestom) in hitro smo (Gogo je tam sestopal) bili spodaj. Onadva sta prečila desno proti Vršiču, jaz pa sem po veselcu odsmučal tistih 300 m do roba gozda. :)



Potem sem se na smučeh v žgočem soncu vzpel na njuno sled in imel dober pogled na spodnji del smeri.



Na grebenu



Sledila je le še dolga prečka nazaj na Vršič.

0 odzivi

Objavite komentar