ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Popoldne čez (Leve) vesine pri Zupančičevi  

Vršič - M. Mojstrovka

Že včeraj sem skoraj zavil na omenjene vesine, danes pa smo s Prisanka opazovali ostale FATovce, ki so se tam vzpenjali na Mojstrovko (glej fotko (klik!)).

Po prihodu s Prisanka sem se na prelazu malo posončil, okrepčal, nato pa skočil še na Mojstrovko; omenjena varianta Zupančičeve se mi je zdela za silo smučljiva, čeprav je bil vstop preozek in deloma kopen, vmes sem praskal po skali in v zgornjem delu je bilo precej strmo (50-55°), na srečo le nekaj metrov.

Prav do začetka Zupančičeve je šlo s smučmi, nato pa po stopnicah do vrha z užitkom v eni uri. Veter se je že zelo zelo umiril, le še malo je pihalo; odsmučal sem najprej do "prave" Zupančičeve, nato pa nekaj 10 m niže zapeljal v omenjeno varianto. Hudo začetno strmino sem izkoristil za prečenje v desno, sneg je bil odličen. Sledilo je nekaj zavojev naravnost navzdol, potem spet prečenje med skalami v desno, nekaj zavojev, med skalami v levo (le poprhano --> s cepinom!), potem spet nekaj prav uživaških metrov navzdol. Premalo zasneženemu vstopu sem se izognil po napihančku čisto desno, kjer sem najprej malo oddrsel navzdol, nato pa spustil na gredino. Izpostavljenost in strmina sta bili bistveno hujši kot v Butinarjevi grapi, tudi najtežje mesto. :)
Po gredini tako kot včeraj -- skorja, tokrat sem se držal čisto levo in nato v spodnji del pripeljal po rampi, ki je že dovolj zasnežena.

Mala Mojstrovka s Prisanka; modra je "prava" Zupančičeva, rdeča je varianta -- "leve vesine". In dejansko se ji reče Leve vesine - to sem izvedel leto dni kasneje. :)



Spodnji del variante (vir: galerija Freeapproved)


0 odzivi

Objavite komentar