ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Poznopopoldanska Begunjščica  

Ljubelj - Zelenica - Direktna grapa - Zeleniška diagonoala - Begunjščica - Osrednja grapa - Ljubelj

Zjutraj sta Maja in Borut z Ljubelja poročala o rosenju in megli, kar nikakor ni obetalo dobrih razmer. :( Kljub temu sem se po faksu odpeljal naravnost na Ljubelj in ob 15 h krenil proti Zelenici; že takoj, ko sem stopil s proge na plaz proti Osrednji grapi, je bilo jasno, da je rosenje za sabo pustilo ledeno prevleko. Tako sem moral že nekaj metrov nad smučarsko progo smuči privezati na nahrbtnik in nadaljevati z derezami. Za spremembo sem tokrat poiskal vstop v Direktno grapo, ki me je prijetno presenetila, žal pa oba skoka še nista bila dovolj zalita. :( Med vzpenjanjem se mi je udiralo tja proti kolenom, na gredini na sredi smeri je šlo celo čez kolena, pa še megla je bila. :( In kot bi naročil, se je začelo odpirati, megla se je pomaknila proti zahodu in lepo sem videl začetek Zeleniške diagonale. :) Zakaj pa ne kar tja? ;) Toda pošteno sem se namučil, udiralo se je še pa še, sneg je bil moker, ponekod sem pod pol metra snega pikal po skalah. Pa še snega je bilo premalo za smučarski spust. Pa nič. Po lepih prehodih sem se vzpel na SZ greben Begunjščice, medtem se je vreme še izboljšalo in na vrhu sem imel popolnoma jasno vreme! :) Pod ~1900 m je bilo seveda morje oblakov, sonce se je počasi bližalo horizontu (17:30), prekrasno! Ker so bile razmere precej neugodne, sem odsmučal po precej trdi Osrednji grapi... Kakšna sprememba razmer v samo 2 dneh!!! :(

0 odzivi

Objavite komentar