ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Prvič letos na biciklu  

Pirniče - Smlednik - Vodice - Šmartno - 3x Rašica - Vodice - Kranj - Pirniče (=~75 km)

Da se ne bi preveč usmeril le v turno smučanje (in zato potem poleti ostal brez motivacije za športno aktivnost), sem se po dolgem času in prvič letos spravil na kolo. :)

Ker res nisem vedel, kako bo šlo, sem se podal na klasični šmarnogorski krog (Pirniče-Smlednik-Vodice-Šmartno-Pirniče), ki sem ga naredil že ogromnokrat (saj ni veliko, je pa ravno dovolj, da se nadihaš ;) ). Prvih nekaj minut je za mano odletal prah s kolesa in je bilo prav čudno sedeti na specialki... a sem se kmalu navadil in ugotovil, da letos kar leti(m)! :)

V Šmartnem sem bil še povsem svež, zato sem šel na Rašico (2.5 km, 150 m); ker je šlo super in precej hitreje kot v prejšnjih letih, sem jo še 2x ponovil. Pa še vedno ni bilo dovolj, zato sem šel nazaj v Vodice, do Smlednika, tam pa sklenil še malo podaljšati turo -- do Kranja. Ravninska cesta čez Trboje je bila perfektna in komaj slišen šum gume ob stiku s cesto je bil tisti pravi... to je to! :) V 2:10 sem "dobil" 75 km in precej kolesarskega zagona.

0 odzivi

Objavite komentar