ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Še enkrat Srednji vrh  

Pl. na Kraju - Srednji vrh - Savica

Že včeraj sem nameraval v dolino, a so me prepričali, naj ostanem do danes, pa še tako dobre razmere sem "odkril" včeraj na Srednjem vrhu ... :)



Pred soncem sem po svoji smučini od včeraj letel proti Srednjemu vrhu; nekje v višini Turških vratc me je ujelo sonce in prekrasne oranžne barve! :)



Proti Srednjemu vrhu







V tričetr ure sem bil zgoraj; že je pihal močan severnik in nalagal sneg v zamete. :(



A na srečo je bilo po zaslugi skorje tega bolj malo... Smuka je bila še boljša kot včeraj -- na osojah pršič z rahlo skorjico, prisoje so celo tako zmrznile, da so držale mojo težo! Neverjetno! :)





Malo pred deveto dopoldne sem se poslovil in odšel do Doma na Komni, tam snel pse in se odpeljal proti dolini.



Na robu Luknje





Letelo je kot že dolgo ne; do Pekla sem imel zoprno skorjo, niže pa je bilo pretrdo, da bi upal "spuščati" smuk po mulatieri -- veliko bolje je bilo skakati čez njo in vijugati po strmemu gozdu. :) Cela četica uživačev DLTS, ki sem jo srečal med smučanjem, je imela pred sabo fantastične dneve v sredogorskem raju... jaz pa že ob 13 h odhod avtobusa proti Mariboru (sodelovanje zbora na Prešernovi proslavi). :) V uri in pol sem od Doma na Komni "priletel" na domači prag. To pa je luksuz! :)

0 odzivi

Objavite komentar