ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Idilična Lepa Komna  

Pl. na Kraju - Srednji vrh

Vstal sem malo pred soncem, pojedel super zajtrk (s svežim komenskim kruhom) in se odpravil proti Srednjemu vrhu -- ni ga bolj "nedolžnega" vrha za obdobje, ko je drugod prenevarno. :) Pa tako blizu visokogorju je ...

Po priporočilu Mihe sem tokrat že pred Turškimi vratci zavil levo in se držal doline pod Srednjim vrhom, nato pa po grebenčkih proti vrhu.







Sneg se je začuda čisto malo udiral -- ponoči je nastala nekaj centimetrov debela skorjica! :)



Srednji vrh



Više, ko sem bil, bolj je pihal veter (JZ-Z), še večji "raztur" je bilo videti na severnih grebenih Podrte gore, Malega vrha, Tolminskega Kuka... pa tudi Bavškega
Grintovca, Velikega Špičja, Jalovca, Triglava in Kanjavca.

Vrh nad Škrbino



V bohinjski kotlini



Bohinjsko jezero megle :)



Malo pod vrhom sem (tako kot dva tedna prej) skopal profil snežne odeje prav do tal... tokrat sem odmetal 290 cm snega! :)



Tudi tu je v zadnjem sneženju padlo 120 cm; zadnjih 20 cm je padlo na nekaj centimetrov babjega pšena. Norveški preizkus je nakazoval na kar dobro stabilnost snežne odeje, v okolici ni bilo niti enega večjega plazu (za razliko od zadnjič, ko je bilo polno plazovin in pok). :)



Slabo uro sem v izkopani luknji (zavetrje ;) ) čakal, da je posijalo sonce in kontrasti so postali čudoviti.







Tolminski Kuk



Vrh Planje



Vrh Škrli



Podrta gora in Mali vrh



Bogatinsko sedlo, Krn



Luknja



Odsmučal sem proti Lepi Komni; skorjica je bila v osojah zelo tanka in sploh ni bila moteča, smuka izjemna! :)



1A!!!





Sledi vzpona



Sončni grebenček :)





Nad mraziščem pod Srednjim vrhom



Plaziči s Srednjega vrha



Sooonce



Kar ni in ni bilo konca... :)





Skozi mrazišča Lepe Komne sem nadaljeval proti Turškim vratcem in užival v pogledu na bele poljane...











Lepa ruša



Zelo lep plazič nad Lepo rušo



Pogled s Turških vratc



V Majerici me je že čakala župca, popoldne je sledil počitek, pomoč okoli koče... zvečer pa tarok do škis-runde -- popoldne sta prišla na Komno še Andrej in Sebastjan. :)



Pl. na Kraju



Rovi, ki jih je skopal Vinko :)



Prerez snežne odeje -- do tal!



Pri koči



In smo se kar dobro zaposlili tja proti polnoči...





Zunaj je medtem že začel pihati severni veter, ohladilo se je, zato smo imeli ploho -- rahlo sneženje. Le nekaj ur kasneje pa fantastično jasno zvezdnato nebo! :)

0 odzivi

Objavite komentar