ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Večerna na Komno  

Savica - Pl. na Kraju

Spet je padlo ogromno snega; Vinko, ki na "komenskih taborih" (TTS, DLTS) skrbi za kuhinjo, je že med sneženjem poročal o ogromnih količinah novega snega in to sem sklenil "preveriti". Miha mi je prijazno ponudil prenočišče pri Vinku v Majerici in seveda sem to z veseljem izkoristil! :)

Tako sem se pozno popoldne pripeljal do Savice; takrat je bilo še 14 cm južnega snega, parkirišče prazno --> gaziti bo treba. :) Že med pripravami sem slišal zelo glasne plazove, ki so leteli s Pršivca ... srhljivo!

Prav počasi sem s smučmi (tokrat v spremljavi Radia Belvi :) ) napredoval proti Komni, dolgo se mi niti ni preveč (do 5 cm) udiralo, šele malo pod Peklom se je začelo bolj, nad ~1200 m celo 30-40 cm! V dobri uri in pol sem bil pri Domu na Komni, tudi tam je bila zgornja plast snega prav mokra!

Črna prst zvečer



Bohinjsko jezero



V domu sem le na hitro pozdravil in popil čaj ter tik pred temo skočil na Pl. na Kraju -- v Majerico.

Bogatina



Vinko je že med sneženjem skopal prave rove okrog koče, snega ogromno! Pozno zvečer sem na planini skopal luknjo do tal --> novega snega je bilo 120 cm (!!!), vsega skupaj kar 250 cm (planina je mrazišče, zato je snega mičkeno več; v okolici sem z lavinsko sondo nameril 220-240 cm). Dobil sem super večerjo in toplo sobo, spati res ni bil problem! :)

0 odzivi

Objavite komentar